Onderwerp: hoe kleur ik marsepein wit?
Ik wil een wit beklede taart maken, maar ik zou niet weten hoe ik mijn marsepein wit moet kleuren.
Kan iemand het me late weten. Thanks!!
groetjes linda
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » hoe kleur ik marsepein wit?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil een wit beklede taart maken, maar ik zou niet weten hoe ik mijn marsepein wit moet kleuren.
Kan iemand het me late weten. Thanks!!
groetjes linda
Niet........er is een kleuermiddel in Engeland te koop om marsepein wat witter te kleuern maar dat is beperkt in verkrijgbaarheid en effect. velen hier mengen hun marsepein op door te mengen met witte rolfondant waardoor eht een soort gebroken wit wordt......
Wil je echt wit hebben dan bekleed met rolfondant
Voor witte kleurstof hoef je niet naar Engeland hoor, dat is ook gewoon te koop in De Leukste Taarten Shop (*klik*).
Het wordt er wel witter door, maar zoals ook bij de omschrijving daar staat: echt spierwit krijg je met fondant.
Voor witte kleurstof hoef je niet naar Engeland hoor, dat is ook gewoon te koop in De Leukste Taarten Shop
Ik zie alleen sk xxl......en nee dat bedoel ik dus niet.......dat is een redelijk wit maar niet superwhite en voor zover ik weet voert geen enkele shop in Nederland het
Ik gebruik het om te schilderen........
Sja, mijn antwoord was op dit stukje:
er is een kleuermiddel in Engeland te koop om marsepein wat witter te kleuern
en daar is dat van SK toch ook echt voor bedoeld
Sja, mijn antwoord was op dit stukje:
er is een kleuermiddel in Engeland te koop om marsepein wat witter te kleuern
en daar is dat van SK toch ook echt voor bedoeld
SK xxl is om rolfondant witter te kleuren...is niet voor marsepein........men werkt daar niet met marsepein aan de buitenkant.....veel soorten rolfondant daar zijn offwhite daar is de xxl voor, niet echt brilliant maar redelijk......
Op jullie site staat trouwens dat het paste is en volgens mij is SK xxl een dust......geen paste......
Ik heb Wilton kleurstof (witte dus).
Ik heb weleens marsepein wit gekleurd ermee:
Dit werd echt v
Op jullie site staat trouwens dat het paste is en volgens mij is SK xxl een dust......geen paste......
Dat is wel echt een paste hoor, ze hebben ook wit poeder van SK, maar ook paste, het heet: QFC Xtra paste, ze hebben ook QFC Xtra dust
Dat is wel echt een paste hoor, ze hebben ook wit poeder van SK, maar ook paste, het heet: QFC Xtra paste, ze hebben ook QFC Xtra dust
Ik zie een paste aangeboden met een plaatje van de dust...........
Wat doet dat er nou toe dat 'men daar niet werkt met marsepein aan de buitenkant'? Wij zijn 'men' toch niet? Er wordt gevraagd of er iets is om marsepein wit te kleuren; jij geeft antwoord dat er spul is maar dat dat niet hier wordt verkocht, ik meld dat er in Nederland w
) Brush embroidery...leuk, had ik hier nog niet gezien...leuke techniek
mascha schreef:) Brush embroidery...leuk, had ik hier nog niet gezien...leuke techniek
Uhm Bedankt, maar gewoon gejat uit het boek van Peggy Porchen
Uhm Bedankt, maar gewoon gejat uit het boek van Peggy Porchen
Beter goed gejat dan waardeloos bedacht.........
Bij Planet Cake verkopen ze van Spectrum ook een kleurstof om je marsepein wit te maken, natuurlijk word het niet zo wit als fondant, maar als je de fondant er niet bij houdt is de marsepein mooi wit hoor!
Idd, die van Spectrum is erg goed. Heb hem hier ook staan (net als de Xtra White van de webshop) alleen nog geen kans gehad om hem uit te proberen. Maar ik was maandag voor een workshop bij Wendy en zag daar prachtige witte marsepein. Had ze gekleurd met die van Spectrum.
Ik kleur mijn marsepein wit met Superwhite van Sugarflair Colours (te koop bij het acds) redelijk resultaat. Het is een witte poeder en je kan er met toevoeging van alcohol of water ook mee schilderen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » hoe kleur ik marsepein wit?