Onderwerp: Meeeega Mindy
Gevuld met aardbeienbavarois
*nu nog dat mega mindy liedje uit mijn hoofd krijgen...*
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Meeeega Mindy
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gevuld met aardbeienbavarois
*nu nog dat mega mindy liedje uit mijn hoofd krijgen...*
is het een vliegtuig is het een vogel nee dat is het niet, het is mega mindy die ik aan de hemel zie........jee wat is hij gaaf zeg supermooi gepuzzeld (als mn dochter het ziet.....)
mega mooi!! heel netjes, leuke kleuren, en dat driekleurenkoordje maakt het helemaal af!!
Ja dat liedje........ ik krijg het al weken niet uit mijn hoofd. Loop de hele dag met dat @$%@*&$) liedje in mijn kop.
"ik ben meeeeeeeeeeega Mindy, Meeeeeeeeeeeega Mindy!""Ik ben een echte superheld.......!Llalalalalallalalalllaal.... Hahhahahah, zo irritant.
Maar je taart is enorm cool! Heel mooi gemaakt.
Wat een SUPER Taart!!! De snoetje is heel knap gepuzzeld zeg! Knap hoor!
Wat een knappe Mega Mindy. Ik zal hem hier ook maar niet aan mijn dochter laten zien want dat moet meteen het liedje weer 100 x gedraaid worden. Om gek van te worden :0
mooie strakke taart!
Jeeemig, die is mooi...
... wat ontzettend knap gepuzzeld!!!
TOP!!!
hahaha nu zit ik ook met dat *(&)*(&liedje in mijn hoofd...
maar je taart is echt super!!!
hahah Petra, is de liedje alweer weg? Mijn dochter vindt de liedje zo mooi!
Ik vindt je taart zo mooi! Heel kanp gepuzzeld!
Moooi, Sylke mag deze ook niet zien idd.......die roept al weken, als ik jarig ben wil ik
een Mega Mindy taart !!! Gelukkig is ze pas in mei jarig........Maar omdat ze nu in de
sinterklaas stemming is wilde ze liever een "Winky" taart, je weet wel dat meisje uit de film "waar is het paard van sinterklaas" :D
Maar als het toch MM word hoop ik dat ie net zo mooi word als deze zeg...........
Ja bedankt, nu loop ik het liedje ook te zingen, maarre knap gepuzzeld hoor, mooie strakke taart!
Wat een meeeega moooooie taart!!!
JAAAH ik vind hem ook geweldig. En ook ik laat hem hier thuis maar even niet zien, want dit kan ik niet namaken hoor! Hij (of eigenlijk zij) is super gepuzzeld.
Groetjes,
Annelies
Vind het wel lekker stoer, die mega mindy.
Mooie taart, mooi gemaakt.
mijn dochtertje is ook helemaal gek van deze superheldin! de taart is echt supernetjes gepuzzeld!
groetjes Myrthe
Nu ken ik heel mega mindy niet , maar ik vind m wel erg mooi en knap gepuzzeld!
Het liedje ken ik niet, Mega Mindy alleen van de taarten, maar deze is wel errug mooi! Helemaal mijn kleurtje paars, tiptop!
heel mooie taart .
hier ook de liedjes hoor momenteel het nieuwe over toby .
en ik heb dan 2 zoontjes he
Haha, ik heb 4 jongens, maar ik heb het liedje ook in mijn hoofd hoor , vreselijk irritant (en ze kijken het hier nooit want dat is voor (bah ) meisjes).
Maar goed: de taart is super , heel strak en prachtig gepuzzeld!
Wauw, superstrak! Hoe doe je die ogen toch??? (Dat vraag ik me steeds af, bij al die oogjes)
Super gepuzzeld, ik ken het liedje niet eigenlijk haar dus ook niet Maar als het net zo'n liedje van Kabouter Plop of Bob de Bouwer dan kan ik me inderdaad wel voorstellen dat het zolang in je hoofd blijft zitten
Super gepuzzeld, ik ken het liedje niet eigenlijk haar dus ook niet Maar als het net zo'n liedje van Kabouter Plop of Bob de Bouwer dan kan ik me inderdaad wel voorstellen dat het zolang in je hoofd blijft zitten
Het liedje is nog erger!
Heel erg goed gepuzzeld ! En ja hoor, "mega mindy,...." ook in mijn hoofd nu !
Wauw, wat een mooie strakke taart en super gepuzzeld.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Meeeega Mindy