1

Onderwerp: Heb ook het bakvirus te pakken...

Hoi allemaal!

Ben Melissa, ben sinds kort begonnen met taarten maken na een workshop gevolgd te hebben. Helaas heb ik nog niet zo'n grote keuken en oven dus het is even behelpen hier. Wil graag eens een stapeltaart maken, maar ik zou niet weten hoe.
En hoe snijd je zo'n ding netjes aan???

Maar goed, het liefst zou ik nog een paar workshops volgen, maar heb nog niets in of rond Utrecht e.o. kunnen vinden. Heeft er iemand een tip?

Groetjes,
Melissa

2

Re: Heb ook het bakvirus te pakken...

infotaartje.nl en dan onder workshops kijken.

Welkom op de site.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

3

Heee Melissa,

De Meern - Odijk... als je het ritje 'aandurft' ben je meer dan welkom als we weer een keertje een avondje bij elkaar komen hoor!

Let op de oproepjes voor freubelavondjes in - en rondom Utrecht. Gewoon gezellig kletsen over taart, wat dingetjes uitproberen (gebruik makend van elkaars spullen) en bijvoorbeeld aan de slag met een roosje, een babietje of een klein taartje.

Maar, vooralsnog, van harte welkom op deze site en heel veel succes en plezier met bakken en decoreren!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Welkom op het forum, en meid,voor je het weet ben je echt besmet met het bak virus, dan denk en droom je alleen nog maar van taarten, en net wat Koenie schrijft,let op de berichtjes van utrecht e.o
er is 6 dec bij Gurdi een frobelavondje

Veel taart plezier

welkom bij de club!
heel veel plezier hier op het forum en succes met de eerste en alle volgende stapeltaarten.

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

6

Heej  nicht... Gezellig dat je er ook bent.  Ik heb er al een paar gemaakt en het is heel simpel als je maar weet hoe het moet... Maar mocht je een keer zin hebben  om naar Wormer te rijden dan kan ik het je ook een keer uitleggen hoor. Maken we er samen een.  Ik zal de volgende keer dat ik er een maak stap voor stap foto's maken. (Ik moet er over 2 weken een maken, dus dat duurt niet zo heel lang meer.) En die mail ik je wel even. Ben benieuwd naar je baksels hoor...

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl