Re: mijn Cars idee
Wauw wat origineel! Ik vind het ook nooit zo leuk om iets helemaal na te maken, geef er ook liefst iets eigens aan.... En dat is jou suuuuuuper gelukt!
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn Cars idee
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw wat origineel! Ik vind het ook nooit zo leuk om iets helemaal na te maken, geef er ook liefst iets eigens aan.... En dat is jou suuuuuuper gelukt!
oh, die is prachtig zeg! Geweldig gewoon! Prachtige brug
Prachtig!!
Wat is ie goed gelukt!
Ik dacht even dat je nieuw hier was en vroeg me al af hoe een 'nieuwe' zo'n taart kan maken, maar ik zie dat je gewoon niet veel gepost hebt.
Wel veel mooie taarten gemaakt, vind deze echt een super, een van de leukste Carstaarten die ik hier voorbij heb zien komen!
Hoop nog meer van je te zien (en te lezen
)!
Weer helemaal anders dan de geposte. Wel orgineel. Leuke naam!
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Wauwww echt geweldig gemaakt!!! Super gewoon!!!
Orgineel is ie zeker, knap gemaakt zeg, ziet er helemaal TOP uit!
Hij is geweldig! En "wen'staarten" vind ik echt een hele leuke naam. Goede woordspeling. Ik weet niet of die al bestaat, maar van mij mag je hem houden 
Groetjes Annelies
Zit het in de naam ofzo??????? Ook dit vind ik een fantastische taart! Die brug is 'fabulous'
Zo kan het dus ook,
Geweldig wat een taart zeg, vooral de brug. Maarehh wat is er nou mis met de porche?
Als cars fan zou ik nu wel weten wat voor taart ik wil.
Groeten Edith
Ik vind het een superleuk idee! Ik probeer al helemaal niet meer origineel te zijn wat Bliksem betreft... Die is al zo vaak gemaakt. Ik pik gewoon de leuke idee
Bedankt allemaal voor jullie complimentjes. Ik word er verlegen van hoor. Ik lees altijd wel veel maar ben niet zo goed in reageren, beetje lui zal ik maar zeggen. (ik ga mijn leven beteren hoor want de reacties zijn wel leuk om te krijgen) Er wordt ook zoveel gepost en gemaakt. Ik snap soms niet waar jullie de tijd vandaan halen. En hoe jullie soms 4 of 5 taarten in een weekend maken, knap hoor. Ik wil niet meer dan 1 taart per 2 weken...... dan zou ik helemaal niks anders meer doen als taarten maken. Dan krijg ik vast ruzie thuis;-)) Enne de brug idee
JA!!!!! wat zal ik dan nog zeggen he''
Niet te geloven dat het een taart is.Kan zo naar de Bart smit.
Hiermee zeg ik dan maar,mooi, geweldig!!! wat een fantasie heb jij, je moet er maar opkomen.Trouwens die kikker is ook helemaal te gek.
Ben zo benieuwd hoe lang je daar nou mee bezig bent?
Maisprikkers????
Gr gurdie
WOW ik vind hem super. Hoe heb je die brug gemaakt ??
Gaaf zeg, met die brug!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn Cars idee