Onderwerp: Taart en koekjes en cakejes buffet
We hebben de 1e verjaardag van onze dochter afgelopen zondag gevierd. Zij was maandag 19 nov 1 jaar geworden.
En aangezien dat het vrij normaal is, in onze cultuur om een grote feest van te maken heb ik een taart en koekjes buffet van gemaakt, want ik was er niet van plan om telkens rond te lopen met stukjes gebak en koek.
Alles op tafel gelegd en nadat Moira haar kaars had uitgeblazen met de hulp van mama en papa kon iedereen zelf een stukje of stuk taart aansnijden of gewoon koek pakken. Wat je maar wilde
En ja .. ook ik heb een nachtje over moeten slaan om alles te kunnen decoreren Maar het was voor een goed doel!
en zo zag het helemaal uit - de koekjes waren wat hoger gezet
En nu closeups van de taarten:
deze is gevuld met Mona bordevol Yoghurt aardbei en aarbeienjam
Moira vlindertaart. gevuld met aarbeienvlaaienvulling en roombotercreme
Simpele bloemen en vlindertaart, gevuld met perenkwark en roombotercreme en lemon curd
Bokkenpootjes taart (was als eerste helemaal op!) gevuld met slagroom met verkruimelde bokkenpootjes, en kersenvlaaienvulling.
En natuurlijk de alle eerste taart verdient ook en plek. Moira mocht deze uitblazen. Lies herken je deze nog?
de kleine taartjes en alle koekjes heb ik ook gemaakt, en versierd.
Bedankt voor het kijken
o en even een foto erbij van onze dochter die aan het smullen was van haar cakeje (de hoofd van de vlinder)