51

Re: Simpel taartje, Ahum...... Ja hoor zus.......

Het is niet mijn ding zo een gezicht maar weer super perfect uitgevoerd !

52

Hoi Wendy,

Het is wellicht een ideetje om je zus ook eens een workshopje te geven?? Zodat ze weet wat voor 'simpele' eisen ze stelt aan een taartje??? Leuk verjaardagskadootje misschien :lol: . Wat een werk moet dit geweest zijn zeg, echt een hele prestatie!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

53

Superknap weer! Ik vraag me wel af hoe je deze in de juiste vorm hebt weten te krijgen....En die ogen, echt supergoed!

Tussen twee haakjes, ik vind eerlijk gezegd ook wel dat ie heeeel erg op Bud lijkt, de oefenpop die wij bij ZHKH (leger-EHBO) gebruikten om mond-op-mond-beademing te oefenen :D

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

54

* ben sprakeloos *

Alles is hierover al gezegd en ik kan dat alleen maar beamen!!!

55

Heel knap gemaakt weer :Y! In welke hoedanigheid dan ook (ik zie hier toch het e.e.a. voorbij komen :lol:!) hij lijkt net echt :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

56

prachtig, wat mooi gelukt.. wat goed gedaan!!!!

ik functioneer alleen op suiker...

57

Hoi Wendy,
ik vind 'm gaaaaf!!

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

58

Weer super gedaan. Heb net je hondentaart ook even bekeken die vind ik ook super gelukt. Vooral de afmetingen van de artikelen. Ze zijn bij jou iedere keer weer in verhouding. Hoe doe je dat toch?
En wat vond Frans ervan?

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

59

Kijk,, je maakt niet alleen mooie taarten je brangt ons ook op andere idee

Je hart fluitsert, luister goed!

60

wendy, mijn man vraagt iedere keer waarom ik met mijn mond open naar de computer zit te kijk. hihiih maar kan hem gewoon niet dicht houden als ik jou taarten zie. hij valt gewoon open van vebazing dat dit toch allemaal mogelijk is. wat ben jij een taart-topper zeg

61

oh hij is weer fantastisch!!!!!! Het lijkt wel een tekening zo enorm echt vooral die ogen zijn eg goed. Meid hoe verzin je het toch altijd weer.....

groetjes Myrthe

62

gaaf zeg

63

Ik schrok wel even toen ik dit topic aanklikte, hij lijkt zo echt!
Heel knap gedaan hoor, mooie details. Zit er nog een bijzondere kleur cake in zijn hoofd?

Groetjes, Jos

64

Koenie schreef:
Martinique schreef:

Hij is gaaf, maar zal ik eerlijk vertellen waar ik eerst aan dacht toen ik hem zag....
*hoopt dat wendy niet boos wordt*

Ik zag er eerst een soort van sm-figuur in met een zwart lak pak en een knevel in z'n mond.....*oeps*

Whoehahahahahahahaha.... hihihihi.... :lol: :lol: ;)

De vraag alleen is, Martinique, over wie dit nou meer zegt...: over Wendy's kunsten, of jou gedachtes... whoehahahaha... ;)

Maar... *biecht op* ... ook ik dacht niet gelijk aan een duiker, maar aan een opblaaspop uit zo'n winkeltje. "Uit zo'n winkeltje?" "Koen, wat weet jij daar nou van?"

Ja... eh... :o

Hihihi, wat zijn jullie slecht zeg. :lol:
Oef, komt meteen uit wat een brave dirk ik zelf ben met mijn reddingspop. ;) :lol:

65

wietske schreef:

Ja hoor, eeeecht heeeel simpel :S middagje werk zeker ?????? Hahahaaha die zus van jou weet wat ze vraagt en tja wat zal het nu volgend jaar worden ?????

Hij is echt super zeg ! Knap gedaan !

Emmm, willen jullie dit wel weten? :S
Eerlijk gezegd was het maar twee en half tot 3 uur werk. Vond ik nog best snel. :D
Als ik meer tijd had gehad had hij er denk ik wel wat minder reddingspopperig uit kunnen zien, ;) maar ik had s'morgens de hondentaart en ik moest toen de taarten voor het hoofd nog bakken. (i bolvorm en 1 kleine vierkant om uit te snijden) De chocoladetaart duurt best even voor hij klaar is, dus ik begon er pas om 8 uur aan ofzo en hij was dacht ik om half 11 klaar.
(oftwel, ik was er wel klaar mee. ;) :D )

Mijn zus vond hem super, wat Frans ervan vond weet ik nog niet want we waren een weekendje weg. Dat hoor ik nog wel.
Bedankt voor jullie leuke en gevarie

66

Lonestar schreef:

Ik schrok wel even toen ik dit topic aanklikte, hij lijkt zo echt!
Heel knap gedaan hoor, mooie details. Zit er nog een bijzondere kleur cake in zijn hoofd?

Groetjes, Jos

67 Laatst bewerkt door Evelien (18-11-2007 22:31)

Wen, goed gelukt joh! Heel knap om die contouren zo in het gezicht te krijgen... Simpel h

68

Geweldig !

69

Nou, ik zag er toch onmiddellijk een duiker in hoor!

Maarre, is dit een tààrt ???? N

70

Heel heel erg gaaf.

(Als duikinstructrice heb ik heel klein minescuul puntje: Bij een duikbril zit de neus in het masker)

71

Wow wat een knap staaltje werk weer. vooral de ogen en de rits ja.....

Nu Marianne79 zegt valt bij mij ook het kwartje, ik miste wat maar wist niet wat. Ben geen ervaren duiker (zal dat ook zeker nooit worden)

toch doe ik het je niet na (alhoewel als we de neus in het masker verwerken is dat weer een uitdaging minder ;) ).

greetsz Kitty

er is altijd wel een reden voor taart

72

'Ik heb niet zo'n honger, doe mij de neus maar.' ;) :D
Wat een goedgelukte taart weer Wendy, de ogen, de rits, het ziet er super uit!
Klopt het dat ie niet op je site staat? Dit is natuurlijk weer een taart waar ik graag even op in zoom :)
Is het trouwens chococake of is het ook te doen met biscuit?

Berichten [ 51 tot 72 van 72 ]

Pagina's Vorige 1 2 3

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Simpel taartje, Ahum...... Ja hoor zus.......