Re: Maak maar een lief taartje
JA hij is lief hoor en mooi hoog... Leuk randje erlangs
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Maak maar een lief taartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
JA hij is lief hoor en mooi hoog... Leuk randje erlangs
Hoi,
Hoe heb je die lila met rose randjes zo mooi strak gekregen., is dat er met water opgeplakt of heb je iets anders gebruikt?Heele mooie roosje ook.Gr gurdie
Hoi Gurdie,
de randjes maak ik met mijn (ouderwetse) kleipistool en heb het opgeplakt met water met een beetje glucose. Ik gebruik altijd een leeg kokertje van een fotorolletje wat ik vul met water en doe er dan een theelepeltje glucose bij. Plak ik eigenlijk alles mee, behalve zware dingen, zoals strikken die plak ik met icing.
Wauwie, allebei supermooi!En je eerste taartje is heel lief en mooi hoog, heb je 2 kapsels gebruikt, of heb je een mega-super bakblik?
Nee hoor Mascha, het was gewoon een beetje veel beslag, dus heb ik mijn blik verhoogd met bakpapier, hij was dus wel een cm of twaalf en toen nog drie keer gevuld. Dus uiteindelijk heel erg hoog geworden.
Fantastisch mooi..... !!!!
knap, romantisch, lief! kies maar uit! ze mogen echt gezien worden!
Volgensmij is de missie helemaal geslaagd. Wat een mooie taartjes.
Ze zijn allebei heel mooi!!
Wat een toren (de 1ste )
Maar wel heel erg mooi en ook zulke mooie letters.
..... en ook zulke mooie letters.
De letters zijn gewoon met een lettertappit gedaan. Gaat heel gemakkelijk, kijk maar bij de how-to's op de site van Lara, www.Tartacadabra.nl.
wat je zegt ...een moppie!!! Zonder teveel tralala maar toch met een h
En lief is ie! Prachtige taarten en erg mooie kleuren!
Ik dacht altijd dat je de kokertjes van fotorolletjes niet kon gebruiken voor etenswaren, maar er is nog niemand knockout van gegaan?
Dan is het misschien toch wel handig, ik maak nu altijd nieuwe lijm maar in het kokertje kan je het zeker wel bewaren?
mooi is ie, de roosjes doen me denken aan de stoffe roosjes die je in fornituren winkles kunt kopen. Leuk hoor.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Maak maar een lief taartje