Onderwerp: Geboortentaart met kinderwagen erop
Deze geboortentaart is voor een vriendin, haar kindje was al begin augustus geboren, maar toen werd ik geopereerd en mocht ik geen taarten bakken. Morgen ga ik opbezoek en zie ik het kindje voor het eerst en daar hoort als cadeautje een taart erbij.
Het leek mij wel leuk om een kinderwagen erop te maken, nou hij heeft wel wat kleine deukjes zoals jullie zien, het voorbeeld is natuurlijk van mevr. DB Ik heb expres geen muisjes aan de zijkant gedaan omdat het kindje nu toch alweer paar maanden oud is. En ik wilde gewoon eens wat nieuws uitproberen.
De vulling is : banketbakkersroom en nog blauwe bessen compot. Ik heb het voor het eerst in 3 lagen gesneden, met de heuze taartzaag die ik gisteren na de workshop bij Inge had gekocht. Ik had dit dus al veeeel eerder moeten, wat makkelijk en zo snijdt je nog goed verschillende lagen Echt super !!!!!
En voortaan staat de kinderwagen mooier op een grote taart of ik moet een kleiner Ikea bolletje kopen. En ga ook voortaan niet meer de letters met Ballina fondant doen, wat plakkerig was het
En de tekst aan de zijkant : Hoera Levi is geboren.
Nou bedankt voor het kijken.
groetjes,
www.taartenvanmanika.nl