Onderwerp: Elfje stapeltaart
Het elfje komt uit het boek van Debby Brown, heb helaas geen duidelijke foto alleen een beetje wazig. Tips of aanmerkingen zijn welkom..
liefs mell
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Elfje stapeltaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het elfje komt uit het boek van Debby Brown, heb helaas geen duidelijke foto alleen een beetje wazig. Tips of aanmerkingen zijn welkom..
liefs mell
Vind die elfjes zooo lief, ook deze.
Leuk met dat glitterrandje zo.
Zelf zou ik dat witte randje niet gedaan hebben,
dat leid een beetje af.
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening.
Mooi gemaakt.
tips? aanmerkingen? complimenten zul je bedoelen. wauw wat een gave taart.
En wat ben jij druk geweest zeg.
Je hebt het er maar druk mee gehad! Mooi geworden hoor!
Je bent aardig bezig geweest en de resultaat mag er ook zijn!! Leuk hoor!! Ik deel de mening van Paloma. Ik zou de bovenste rand dezelfde kleur hebben gemaakt als de onderste rand, dus groen. Dan sluit het ook aan de groene blaadjes van je roosjes. Je elfje is ook heel schattig!! Uit welke boek van DB komt het?
oH wat een lieve taart.
Hoi Lies inderdaad nu je het zegt had ik die rand ook een groen tintje kunnen geven, het elfje komt uit magical cakes
liefs mell
Geweldig goed gedaan hoor.
Misschien het jurkje bij het buikgedeelte nog iets ophogen. Ze is nu zo plat!
Verder helemaal goed!
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Wat een snoepje!
Groetjes,
Efje
heee mell super gelukt joh!!!! Heel mooi gedaan!!!
Van mij ook alleen een compliment!
Ziet er prachtig uit...!!!
Hij is super leuk!!!
De kleuren van de taarten zelf zou ik feller gemaakt hebben, maar dat kan natuurlijk ook aan de fotokwaliteit liggen dat het vertekend.
Ik heb zelf nog maar twee taarten gemaakt dus erg veel verstand heb ik er niet van;), ik weet alleen dat ik hem erg leuk vind, vooral die glitterrand!
Heel mooi gedaan hoor!
Even iets over de kleur van de twee taarten. Het kan aan de foto liggen, maar ik zou de twee
Wat een schattige taart, en zo leuk die kleurtjes en dat elfje, die moet ik ook eens gaan proberen
Ja de kleuren ben ik ook niet te tevreden, maar ik weet waar het aan ligt gelukkig. Ik had marsepijn die nogal aan de gele kant was, dus vandaar dat het roze er ook niet mooi uitkwam. Ik vond het zelf heel jammer en was al aan het vloeken, Vriendlief zei al meteen "Ja, maar daar kan ik toch niks aan doen" hihihi.
Bedankt voor jullie complimentjes en tips, en Bakmams, we gaan het de volgende keer proberen om haar een buikje te geven...
liefs mell
hardstikke leuk!
Heel mooi !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Elfje stapeltaart