1

Onderwerp: ff voorstellen

Hallo allemaal,

Ik heb me net aangemeld en zal me dus ook maar direct even voorstellen. Ik ben Linda, 28 jaar en woon in Lelystad. Een van mijn hobbies is bakken. Tot nu toe hield ik het altijd bij gewoon koekjes bakken en wat simpele cakes enzo maar nu wil ik me dan toch gaan verdiepen in het maken van die mooie versierde taarten. Het lijkt me erg gezellig om er ook workshops in te gaan volgen dus daar ga ik als eerste eens naar op zoek.

Nu gaat dat niet op korte termijn plaatsvinden en wil ik toch eigenlijk al graag zelf thuis aan de slag. Dus ik hoopte hier wat leuke ideeen op te doen. Ik zou graag voor een speciale gelegenheid komende week al zelf een taart willen maken maar ik moet eerst even kijken of ik op korte termijn alle ingredienten kan vinden. En verder heb ik nog wat vragen dus vandaar mijn aanmelding op dit forum.

Groeten Linda

2

Re: ff voorstellen

Hoi Linda, welkom op bij het zeer verslavende forum en brand maar los met je vragen
Hier in de web (heb) shop kan je alle ingredienten vinden wat je nodig heb, en je hebt t binnen 2 dagen in huis, dan kan je beginnen
Heel veel plezier met het bakken en decoreren en het spreekwoord luidt....als er 1 taart gebakken is volgen er meer

Alles goed???? nee 3 fout

3

Hahaha... nou Lune (Petra) verwoord het gewoon helemaal precies zoals het is...

... eentje gebakken en dan: verslaafd!!! Echt hoor... als je mij 8 maanden gezegd had dat ik nu, as we speak, 150 taarten verder zou zijn... dan had ik je aangekeken of ik water zag branden... ;)

Welkom op deze gezellige site... helemaal vol taart van shop tot forum.
Leef je uit en laat je ons ook genieten van alle baksels?

Veel plezier!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Jeetje 150 taarten! Pff..

Ik moet zeggen ik zit vol bewondering hier rond te kijken en zit nu echt een lijstje te maken van oh dat is handig dus om te hebben en dat en dat. Het lijstje is al aardig lang aan het worden ;)

Ik dnek dat ik gewoon eerst eens ga beginnen met een workshop en vanuit daar eens verder ga kijken. Ik werk ook nog 5 dagen per week dus echt veel tijd om te bakken heb ik niet. Enkel in de weekenden dus die 150 taarten dat zal voor mij wel even duren hahaha.

Wat ene inspiratie is deze site trouwens. Erg leuk om te zien.

groeten Linda

5

Welkom op het forum! Enne... ik ben ook heel snel verslaafd geraakt aan het virus, maar 150 taarten is mij ook nog zeker niet gelukt. Ik werk zelf ook 5 dagen per week en dan houd je inderdaad niet zo veel tijd over om te bakken. Maar ook met af en toe een taartje bakken raak je snel verslaafd hoor ;).
Succes met je eerste baksels en workshop en natuurlijk wel je resultaten showen he!

Groetjes
Jiska