Re: Ook ik 5 van gisteren! Met een puzzelplaatje gemaakt bij Wendy.
Wow wat een productie zeg! Wel heel leuk geworden allemaal. En ik vind die baby echt ontzettend leuk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook ik 5 van gisteren! Met een puzzelplaatje gemaakt bij Wendy.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow wat een productie zeg! Wel heel leuk geworden allemaal. En ik vind die baby echt ontzettend leuk!
super leuke taarten allemaal...maar je baby is mijn favoriet....helemaal leuk
ja carin, kan niet wachten tot mijn plaatjes binnen komen. Zit dichtbij de deur om ze in ontvangst te nemen!
Koenie: Dat beloof ik
Bien: Ja, dat was lachen he.
elsdr: Je gelooft het misschien niet, maar de baby en de taart met ooievaar waren de laatste die dag.
Allemaal: Dank jullie wel voor jullie geweldige reactie's
ik vind ze allemaal erg mooi. maar de baby is ook mijn favoriet. Heel mooi afgewerkt en het 3D effect is geweldig.
Ooo Sandra, wat een prachtige taarten!! Allemaal zo mooi afgewerkt, perfect gewoon!
Je baby is echt helemaal geweldig, die vind ik zooo gaaf!!
Ze zijn geweldig en blijf alsjeblieft showen, het is heerlijk om naar te kijken, al heb ik niet altijd tijd om te reageren!
He, 5 op een dag????
Ze zijn prachtig.
Wow wat een top productie!
De eerste vindt ik zo gaaf, heel schattig, vooral de lintje op de haar! Geweldig. De taart voor opa en oma is ook heel erg leuk. Mooi geboetsert al was het jou eerste keer. En de Bert en Ernie taart ... tjonge jonge wat een mooi strak puzzeltaart zeg! De streepjes zijn erg mooi gelukt! De Mega Mindy taart is ook geweldig. Nijntje taart blijft altijd leuk. Hier mooi met de trein die Nijn aan het slepen is!
Wauw 5 op 1 dag.
Ik ben al een aantal uuwe met 1 bezig laat staan 5, hoeveel ovens heb jij?
Wow, wat een ontzettend mooie taarten allemaal. En het boetseren is super gelukt! Ik vind ze stuk voor stuk helemaal top!
jeetje wat een opbrengst! en allemaal even mooi ook nog!
Wat is ze een schatje zo op de taart met de bellen eromheen.
De andere taarten zijn ook top. Je hebt het er maar druk mee zeg.
Wauw 5 op 1 dag.
Ik ben al een aantal uuwe met 1 bezig laat staan 5, hoeveel ovens heb jij?
Gewoon 1 hoor. Wel een grote hoor!! Heb een 6-pits fornuis.
wat een werk zeg, 5 taarten in 1 dag, ik zou er niet aan moeten denken, dan begin ik te stressen hoor.]
Je babytaart is echt een schatje.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook ik 5 van gisteren! Met een puzzelplaatje gemaakt bij Wendy.