26

Re: Sneeuwvlokken

He wat leuk die heb ik ook...allen ik krijg ze er niet zo mooi uit...hoe doe je dat?

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

27

Re: Sneeuwvlokken

prachtig!!!

28

Re: Sneeuwvlokken

perfect....

29

Re: Sneeuwvlokken

Oooooooooooooooooooooooo, wat een mooie koekjes! Krijg spontaan zin in sneeuw en kerst......

30

Re: Sneeuwvlokken

Heel mooi !!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

31

Re: Sneeuwvlokken

Hoi Maaike,

Ze zijn heel mooi geworden, leuk idee zo met die snowflakes erboven! Ik dacht eigenlijk alleen aan iets eruit steken, maar iets erop is heel leuk bedacht!

@Esther: Je moet je fondant eerst uitrollen op poedersuiker, dan met de uitsteker het uitdrukken en heen en weer schuiven. Dan even op de plunger drukken zodat het relief er in komt. Dan til je de uitsteker op, druk weer op de plunger en dan hoort hij er zo uit te komen. Je moet niet t

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

32

Re: Sneeuwvlokken

Wat een pracht koekjes!! (en heel mooi gefotografeerd ook!!) Ik heb toevallig ook net zo'n sneeuwvlok steker gekocht en de plungers komen morgen... Ik heb alleen nog nooit koekjes gebakken... Maar nu ik die van jou zie krijg ik spontaan inspiratie! :)

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

33

Re: Sneeuwvlokken

Aha...dus zo werkt het...nou ik ga ervoor deze kerst :D

Inge schreef:

Hoi Maaike,

Ze zijn heel mooi geworden, leuk idee zo met die snowflakes erboven! Ik dacht eigenlijk alleen aan iets eruit steken, maar iets erop is heel leuk bedacht!

@Esther: Je moet je fondant eerst uitrollen op poedersuiker, dan met de uitsteker het uitdrukken en heen en weer schuiven. Dan even op de plunger drukken zodat het relief er in komt. Dan til je de uitsteker op, druk weer op de plunger en dan hoort hij er zo uit te komen. Je moet niet t

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

34

Re: Sneeuwvlokken

Hele mooie koekjes. Leuk zijn die plungers he! Ik had de middelste maat en heb nu ook de kleinste besteld.

Wil je zien wat ik ervan gebakken heb.
http://www.makingcake.mijnalbums.nl/

Berichten [ 26 tot 34 van 34 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren