1 Laatst bewerkt door rommie (18-11-2007 20:47)

Onderwerp: Ook maar even voorstellen...

Al een tijd kijkt ik regelmatig naar de prachtige taarten die gemaakt worden. Via Mireille (mienbakgraag) helemaal enthousiast geworden. Intussen heb ik zelf ook een aantal taarten gemaakt, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me er nog niet in verdiept heb hoe die geplaatst moeten worden. Vrees dat manlief me daar even bij moet helpen...... ;)

Ik ben 36 jaar en getrouwd met Jeroen. We hebben twee kinderen, Sinne (wordt komend weekend 4 jaar) en twan (wordt in maart 2 jaar). Natuurlijk moet er voor komend weekend ook een taart komen en aangezien Sinne helemaal into de prinsessen is, moet het een Arieltaart worden. (heeft ze gezien bij de show off) tja......... hopelijk is ze niet al te kritisch............ Vooral het boetseren levert me nog wel wat problemen op en ook het strak afwerken van de taarten heb ik nog lang niet in de vingers. Neemt niet weg dat ik er wel ontzettend veel lol in heb en ach je hoeft iets niet geweldig te kunnen om het leuk te vinden.

In de toekomst wil ik erg graag wat workshops gaan volgen, maar dat komt in het nieuwe jaar wel. In mijn album staan alvast een paar foto's nog niet goed gesorteerd en zoals jullie wel zien, komen de ideeen voornamelijk van dit forum, daarvoor alvast dank.

groetjes Rommie

2

Re: Ook maar even voorstellen...

Heeee Rommie,

welkom op deze site en dit gezellige forum. Leuk dat je je ook hebt aangemeld.

Ik zie in je album al een paar hartstikke leuke dingen staan zeg: die cupcakejes... de geboorte taart... wauw!

Ik las je reactie op het oproepje bij Bettie (Utrecht)... woon je ook in deze omgeving?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Re: Ook maar even voorstellen...

koenie schreef:

Ik las je reactie op het oproepje bij Bettie (Utrecht)... woon je ook in deze omgeving?

(hoop dat dit werkt met citeren............)

Ik woon in Almere, dus dat is goed te doen naar Utrecht met de auto. Tenminste.... als het niet in het hartje van de stad is, daar heb ik slechte ervaringen mee!