1

Onderwerp: Cakeboard

Vraagje,

Geven jullie die Cakeboard's gewoon zomaar bij de taart?
Of vragen jullie ze weer terug?

En als jullie een grote taart hebben, waarin doen jullie dat dan om te vervoeren??
Kwa hoogte en lengte?

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

2

Re: Cakeboard

Ik heb nog maar een keer mijn onderplaat meegegeven en ook weer terug gevraagd.
Je kunt als je het weg wilt geven, berekenen in de prijs die je voor de taart vraagt. ALs je het goedkoper wilt houden , kun je altijd een stuk stevig karton pakken, daar aluminiumfolie opheen doen. En dan fondant erop leggen als onderlaag.

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

3

wat zijn cakeboards eigenlijk? het lijkt me geen taartstandaard en geen vetvrij kartonnetje.......wat is het dan wel? gewoon een groot soort plat bord ofzo? (ik gebruik namelijk gewoon een dienblad of pizzaplaat, maar echt veel keus is er dus niet :o, al heb ik wel een stuk gipsplaat staan waar al een rond en een vierkant op getekend staat, maar ik moet nog even aan de slag met zaag en papier en folie enzo.

Alles goed???? nee 3 fout

4

Engelse cakeboards zijn er in 2 soorten, de dikkere zijn geperst grove houtvezels achtig iets , andere zijn gemaakt van dik stevig karton (de dunnere)

Velen maken ze zelf en bekleden met goede stevige aluminiumfolie.

Wil je zelf een dikke maken neem sheetpolystyrene, plak er karton op, snijd op maat en bekleed goed met aluminiumfolie.

I believe in Sandy Claws