Onderwerp: mijn allereerste betaalde opdracht!!!
Is een geboortetaartje, in zoete roze kleurtjes...verder geen wensen...Tja wat doe je dan...dan boetseer je een baby. Inmiddels er wel achtergekomen dat je een neusje moet boetseren als je met het koppie bezig bent...kwam er later achter dat ik het neusje was vergeten, de fondant hard was, dus dat neusje...die heb ik er maar opgeplakt hahaha
Witte letters en roze marsepein gemaakt. Hopla taart bekleden en baby en letters erop en TADATAA.....wat een enorme saaie taart! Nee dat kon echt niet...dus ik in de weer met wat rood en blauw en een beetje zilver....en zie hier het resultaat....TADATAA
ben gewoon niet zo goed in pastelkleurtjes...moet ik nog even op oefenen.
Toen bedacht ik me...heb helemaal geen doos...waar haal ik die nou vandaan...en om nou mijn goedkope plastik blokker doos ui te lenene vond ik ook alweer zo saai...
Dus ziehier het volgende resultaat...TADATAA
de vulling is simpel. bc met mandarijntjes en zelfgemaakte pruimenjam (pruimen zijn goed voor net bevallen vrouwen hahaha)
Groet corinne
Alleen nog een paar vraagjes. Hoe kan je het beste royal-icing rood kleueren....want echt rood wilde het niet worden met de np-taste-red van wilton. Enne ik heb de laatste tijd veel problemen gehad met regal-ice fondant...scheuren...scheuren...scheuren....boetseren lukt niet goed...bekleden lukt niet goed...en uitsteken ook al niet! Is dit een bekend probleem. Heb het maar weggegooid.