Onderwerp: in de koelkast
Hoi,
Kun je je taart als hij klaar is in de koelkast bewaren of gaat hij dan smelten,ik weet het niet meer en voordat ik hem erin zet,toch maar even vragen.
groetjes,natasja
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » in de koelkast
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Kun je je taart als hij klaar is in de koelkast bewaren of gaat hij dan smelten,ik weet het niet meer en voordat ik hem erin zet,toch maar even vragen.
groetjes,natasja
Ik doe het altijd en heb nergens last van, een ander doet het niet omdat het wel gaat smelten. Tja, probeer het eens een keertje uit. Ik heb het echt nooit gehad dat het niet in de koelkast kon en dat was niet alleen mijn eigen koelkast.
Ook ik bewaar wel eens in de koelkast; wel is het daarna belangrijk dat als je hem er uit haalt, je hem even met rust laat zodat-ie kan 'opdrogen' en ook dat de laat onder de marsepein/fondant geen vocht bevat (dus het liefst botercreme zonder toegevoegd vocht)
Ik zet ze ook wel eens in de koelkast, maar die staat bij mij maar op stand 1, dus niet zo heel erg koud!
Zo ook bij mij. Ik heb een aparte koelkast en die staat op stand 1. Je kunt hem tegen het zweten ook in een kartonnen doos zetten. Dat helpt ook altijd heel goed.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » in de koelkast