1

Onderwerp: Eindelijk geregistreerd

Hallo allemaal.

Ik ben Jolanda, ben 38 jaar. Ik ben getrouwd met John en we hebben een dochter van 9 jaar.
Ik kom al heel lang op deze site en dit forum en steeds dacht ik dat registreren doe ik volgende keer. Nu heb ik het dan eindelijk gedaan.
Een aantal jaren geleden heb ik voor het eerst een taart gemaakt voor de verjaardag van mijn dochter. Toen was het allemaal nog wat moeilijker om aan taartspullen te komen en dus maakte ik niet zo vaak een taart. Maar nu met de webshops van tegenwoordig gaat dat allemaal een stuk makkelijker. En sinds ongeveer een jaar maak ik nu vaker een taartje. Ik ben inmiddels ook helemaal verslaafd en steeds bedenk ik wel weer een gelegenheid waar een taartje bij hoort.
Heb heel veel geleerd via de taartensites maar ik heb een paar weken geleden ook een workshop gedaan bij Marianne. Dat was heel gezellig met z'n allen lekker taartjes maken. Ik vind het altijd heel leuk om de verhalen te lezen. Nu kan ik dan eindelijk ook eens mee babbelen.

Groetjes Jolanda

Wil je zien wat ik ervan gebakken heb.
http://www.makingcake.mijnalbums.nl/

2

Re: Eindelijk geregistreerd

Welkom op het forum, leuk dat je ook bent geregistreerd :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

HOI Welkom bij de club.

veel plezier hier op het forum en natuurlijk veel bakken en showen hoor!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Ja... leuk om ook even wat "achtergrond" van je te lezen!

Top dat je je nu "officieel" hebt aangemeld... bij deze heet ik je dan ook "officieel" welkom.... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl