1

Onderwerp: marsepein vraagje

Hallo, Ik wil op de webshop marsepein bestellen.

Maar voorheen bestelde ik nog wel 500 gram en allerlei kleuren, maar dat kan volgens mij niet meer.

Weet iemand waar ik grotere hoeveelheden kan bestellen?

Groet, Gerda

Ilse

2

Re: marsepein vraagje

Je kan zelfs tot 14 kg marsepein bestellen in de webshop. Mail hun anders even!!!

3

Dat heb ik geprobeerd, maar kan geen mailadres vinden.

Gewoon blanke marspein heb ik wel gezien in grote hoeveelheden, maar gekleurde niet.

Groet, Ilse

Ilse

4

Mailen kun je doen via de contactgegevens: http://www.deleukstetaartenshop.nl/contact_us.php

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Ze hebben nog wel kleuren hoor!
Maar waarom bestel je niet een paar kleurstoffen en dan een grote hoeveelheid marsepein?

Mijn website: Presentaart

6

Ik ben bang dat de kleuren dan niet zo mooi worden.

Misschien de angst van een beginneling.

Ilse

7

tuurlijk gaat dat goed. Gewoon beginnen met 1 kilo en 3 kleuren. Dat heb ik ook gedaan. Rood, geel en blauw. Kan je zelf ook een hoop kleuren maken.
wens je veel suc6

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

8 Laatst bewerkt door mascha (16-11-2007 15:40)

sandra78 schreef:

t Rood, geel en blauw.

En zwart!!!

Met die 4 kleuren kan je inderdaad alle kleuren maken (bijna ;))
Je kan ook een kleurensetje kopen als je dat handiger vindt, het kan echt niet mislukken hoor! Helemaal als je gewoon kleuren wilt uit het potje, als het niet fel genoeg is meer toevoegen en het kan niet misgaan! (het is wel wat werk met kneden)

Oh ja, als je veel rood nodig hebt is het wel handig om te bestellen, want daar moet heel veel kleurstof in en dat is wel lastig met grote hoeveelheden, maar ik doe het wel hoor, dus het is niet onmogelijk!

Mijn website: Presentaart