Onderwerp: Bonte bruidstaart a la Wendy!
Hoi allemaal,
Wat een prachttaarten zijn er de afgelopen tijd weer gemaakt zeg? Ik was 10 pagina's "achter",dus heb gisteravond een kop thee meegenomen naar boven, en lekker een uurtje naar het scherm zitten gluren en genieten! Helemaal ondersteboven was ik van het hart van Lara,met de strik en krullen van Karin(ik hoop dat ik je naam goed onthouden heb?),wauw!!
Maar goed,de reden voor de afwezigheid zien jullie hier. 2 Weken geleden kwam er een buurtgenoot die via via had gehoord van mijn taarten verslaving. Ze wilde graag snel een taart,de bruiloft was nl over een week?? We hebben afgesproken, en ze kwam met een foto op de proppen van een taart die ze op internet had en gezien en die "was het helemaal!!"
............Oh help: het was de bonte Oilily bruidstaart van Wendy!! Ik herinnerde me de mailtjes op het forum over alle drukte en stress die Wendy van deze taart had gehad, en heb dus als eerste haar hoop de grond ingeslagen dat ik binnen 1 week deze taart zou kunnen evenaren. Maar goed,ik wilde natuurlijk wel een poging wagen en nadat ik Wendy om toestemming had gemaild(thanks Wendy!!) ben ik als een gek begonnen met de voorbereidingen!
Een week volgde met alleen maar roosjes,vlinders,blaadjes,engeltjes,heeeeel veel marsepein om te kleuren en heeeeel veel uurtjes werk!!
Gelukkig was de bruid helemaal door het dolle heen van het resultaat,en daar was ik erg blij mee,want mijn smaak van een bruidstaart is het nog steeds niet! (Ik ben van de pastelroze met roosjes en pareltjes,zeg maar de klassieke tak,haha!)
Zie hier het resultaat:
Vanwege het grote aantal mensen werden het 2 volledig identieke taarten!
Ik hoop dat jullie de taarten leuk gelukt vinden, en Wendy nogmaals bedankt voor je hulp en tips om de taarten in zo'n korte tijd te realiseren!
Groetjes en bedankt voor het kijken!
Nicole uit Haarlem.
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!