1

Onderwerp: Nieuw en toch ook niet

Hallo allemaal,
Nieuw en toch ook niet, want ik ben "zo'n meelezer."Al een hele tijd, omdat er vaak zoveel te lezen valt en ik dan geen tijd meer heb om echt te reageren op iets.
Ook ben ik niet zo'n computerwizard dus foto's plaatsen enzo :(
Maar ik zal het binnenkort toch eens proberen.
Ik heb me ingelogd als Baukje omdat mijn buuv mij altijd zo noemt. "Ben jij zo'n Baukje?" vroeg ze toen ze hoorde over mijn bakziekte...Haar nichtjes genieten met regelmaat van mijn pogingen tot icing bloempjes die niet meteen lukten.
Ik heet eigenlijk Marieke, getrouwd met een grote lieverd die altijd trouw mijn baksels opeet en moeder van een heel lief dochtertje van een jaar. Ik woon in het oosten van het land en bak al een jaar of twee/drie gedecoreerde taarten. Begonnen toen ik een taart voor mijn man wilde maken en ik dit forum vond via Google. Sindsdien al veel gelezen, geshopt, cursussen gedaan en vooral veel gebakken.
En nu meld ik me dus eindelijk eens aan zodat ik misschien ook eens wat kan posten...
Groeten en aan allen veel bakplezier (heerlijk de feestdagen komen er weer aan :)
Marieke

2

Re: Nieuw en toch ook niet

Welkom op het forum! Ik ben erg benieuwd naar je reeds gemaakte taarten hoor, dus je mag nu al posten als je wil hoor!

3 Laatst bewerkt door Baukje (14-11-2007 21:01)

Hai Babs,
Dank je wel! en dat plaatsen wil ik ook wel maar het lijkt me heel lastig om een foto te plaatsen. Ik heb al het

4

Zie, zo'n held ben ik dus op computers. Het lukt me niet om een denkende smilie te maken. Nu staat er heel raar " : think : " in mijn tekst. Heeft iemand een tip hoe ik al die leuke smilies in mijn tekst kan verwerken?

5

Van harte welkom hier en ff samen met je man zitten en alvast wat taarten posten, dan kunnen we al van je creaties genieten
(er staat een redelijk duidelijke howto bij de sticky geloof ik)

je vergeet alleen de eerste dubbele punt, maar als je onder je bericht tikken op smilies klikt krijg je een hele rits en kan je kopieeren (ik weet er maar 3 uit mijn hoofd, voorderest spiek ik altijd :lol: )

Alles goed???? nee 3 fout

6

Ha die 'Baukje'!

Ik dacht eerst; nou, dat is wel een heel toepasselijke naam. Had wel gekund toch"Ik heb een buurvrouw die ook Baukje heet, dus ...

Maar goed, daar gaat het helemaal niet over ... ;) Ik heet je van harte welkom op deze site en dit (overigens heeeeel gezellige) forum en vind het leuk dat je je ook aangemeld hebt.

De meeste vragen worden duidelijk en goed beantwoord in verschillende topics. Kom je er dan (nog) niet uit; stel ze gewoon. Het gebeurt maar weinig (eigenlijk nooit) dan een vraag onbeantwoord blijft!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Dank voor jullie leuke welkom, door al het meelezen wist ik al dat dit een heel gezellig forum is :) Toch ook leuk om nu zelf af en toe eens wat te typen (zit daardoor meteen weer meer achter het forum, dacht dat mijn verslaving niet erger kon worden maar o jee...)
Vandaag is het me al gelukt (bedankt Petra ;) om wat andere smilies te plaatsen, misschien wordt het nog wat met computers op deze manier :) Het plaatsen in de show off doe ik zodra ik door heb hoe ik mijn foto's kleiner maak en hoe ik Raw bestanden omzet in Jpeg. Moet hopelijk