1

Onderwerp: het limonadeblik en het stokbrood

Poe hee, staan er maar liefts 50 reacties onder mijn 'stokbroodje'. Bedankt allemaal voor de complimenten, heel leuk en lief!
Een kleine aanvulling en antwoord op een paar vragen:
De streepjes op de bovenkant heb ik gemaakt door er een 'maantje' uit te snijden. Het biscuit ging heel makkelijk uit het blik, ik had het blik goed ingespoten. Ik had het beslag gemaakt met 132 gram mix en twee eieren, dat was ietsje teveel.

En voor de mensen die hem gaan namaken: kies een andere vulling! Ik had er banketbakkersroom tussen gedaan, maar dat was te nat. Toen mijn man er 's avonds aan begon, was de 'sla' groene druppels gaan lekken. Het smaakte er niet minder om, maar als jullie -zoals ik las- een sinterklaassurprise ervan willen maken, moet hij natuurlijk niet gaan lekken.

Haha, mijn man ging hem net zo zitten opeten als je met een broodje zou doen: uit het handje met een bordje eronder, dat werkt dus niet met taart!

2

Re: het limonadeblik en het stokbrood

Bedankt voor de aanvullingen. Lijkt me echt superleuk als je zoveel reacties krijgt. Nou je had ze verdiend hoor met zo'n origineel idee! :Y

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

3

Re: het limonadeblik en het stokbrood

ik wil hem ook maken....ik vind hem zooooooooooooooooo super...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl