Onderwerp: Judo / Audi broers taart
Is echt een toeval dat je twee kinderen op zelfde datum geboren zijn en dat ze geen tweelingen zijn.
Deze dubbele taart voor twee broers dia vandaag 9 en 4 zijn geworden.
Groetjes Sanja
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Judo / Audi broers taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is echt een toeval dat je twee kinderen op zelfde datum geboren zijn en dat ze geen tweelingen zijn.
Deze dubbele taart voor twee broers dia vandaag 9 en 4 zijn geworden.
Groetjes Sanja
Nou, dat is zeker toeval! Hoe "mik" je het zo uit . Ik vond het bij ons al redelijk toevallig: de oudste twee jongens allebei in februari geboren en de jongste twee jongens allebei in augustus geboren .
Je taart is wederom een plaatje !
wat een leuke taart geworden zeg...helemaal mooi geboetseerd...vind je poppentjes leuk
Inderdaad wel heel erg toevallig! Wel handig met het vieren van de verjaardagen!
Je hebt er een hele mooie taart van gemaakt!!
Wow, mooi strakke taart zeg! Vindt de kleuren heel mooi, en zo mooi afgewerkt!
Wauw, wat mooi!
hahaha wat een toeval maar je taart si errug leuk!!!
Mooie taart zeg, twee heel verschillende delen en toch een eenheid (lijkt wel een gedicht)
Gefelicteerd met de beide broers, de oudste kreeg wel een heel bijzonder cadeau op zijn vijfde verjaardag!
(Ik had eens een leerling die een oudere broer had die op dezelfde dag jarig was als zij, die vader had er wel een logische verklaring voor:"Wij doen het maar
WOW wat een gave taart.
Ik moet wel lachen om de reacties op je vraag... hihihi... ik zou ook denken: "nou, dan 'doen' ze het waarschijnlijk 1 keer per jaar"...
Maar goed, je taart is in ieder geval prachtig... de audi, de poppetjes... heel knap!
Maar dat is wel aan jou over te laten he...
Wauw! Mooie taart! Knap gedaan hoe je met twee heel verschillende onderwerpen toch een mooi geheel hebt gemaakt!
En wel gemakkelijk zo!!! Je taart is geweldig ook al zijn het twee onderwerpen ze passen goed bij elkaar!
Wat een toeval.
Je taart vind ik heel mooi, twee verschillende thema's,
maar door het kleurgebruik toch een eenheid.
mooi gedaan.
wat een mooie taart zeg!!
Erg knap gevonden en net zo knap uitgevoerd!! Petje af.
En dan zeggen.. toeval bestaat niet. Prachtig geboetseerd!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Judo / Audi broers taart