1 Laatst bewerkt door mascha (14-11-2007 21:26)

Onderwerp: proeftaartjes

Hier wat taartjes die ik snel had gemaakt om te proeven. Het bruidspaar was zo makkelijk, die vinden alles lekker en mooi, maar ze hebben nu toch aangegeven wat ze graag willen, maar wel prettig als mensen zo easy going zijn :)
Ze vertelden dat ze eerst bij een bakkersschool wilden bestellen (ik denk voordelig?), maar die deden dat niet tussen nu en kerst in :) Leuk voor mij :D
Voor het eerst in lange tijd heel dapper op de taart gespoten (ging nog best goed!) en bloemetjes gespoten :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YHZ7BPTQ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-W4BDKISP.jpg
En nog een iniminietaartje, de verhoudingen raken wel een beetje zoek dan...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NTW3CPFQ-1.jpg

Mijn website: Presentaart

2

Re: proeftaartjes

mooi zijn ze hoor enne succes met je bruidstaarT!

3

Wat een mooitjes!!! De taart belooft dus een pronkstuk te worden!!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

4

Wat mooi :Y, knap gespoten!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

5

Mascha wat mooi zeg! Goed dat de bruidspaar makkelijk zijn he? Ben benieuwd naar de definitieve versie ...

Groetjes Tweety!

6

Jeetje Marscha dit zijn al schattige taartjes. De eerste met de mooie bloemen en balletjes (zijn ze wel echt het lijken wel kralen van een ketting zo gelijk zijn ze :Y  ) vind ik het mooist. Worden dit ook de kleuren voor de bruidstaart? of was het gewoon een kleurtje om uit te proberen. Ik moet in Mei mijn eerste echte bruidstaart maken als ik er aan denk breekt het zweet me al uit    :rolleyes: 

Heel veel succes ermee!!!  :thumb:

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

7

Mooi zeg, ben nu al benieuwd naar het eindresultaat, succes!

8

Mooi, vind de eerste ook het mooiste ! ZIe je wel dat je best direct kunt spuiten !! ZIet er toch hartstikke goed uit ??
Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, hoeveel lagen moet hij worden ??

9

Oh schattig zeg! Ik vind die eerste ook heel mooi.
Die ballen..... heb je die nou ook gespoten?
Heb dat wel eens ergens gezien, en dat leek makkelijk tot ik het zelf ging proberen. Hahhahaah dat was een drama! Heel moeilijk!

10 Laatst bewerkt door mascha (15-11-2007 14:06)

Kaatje E. schreef:

Jeetje Marscha dit zijn al schattige taartjes. De eerste met de mooie bloemen en balletjes (zijn ze wel echt het lijken wel kralen van een ketting zo gelijk zijn ze :Y  ) vind ik het mooist. Worden dit ook de kleuren voor de bruidstaart? of was het gewoon een kleurtje om uit te proberen. Ik moet in Mei mijn eerste echte bruidstaart maken als ik er aan denk breekt het zweet me al uit    :rolleyes: 
Heel veel succes ermee!!!  :thumb:

het zijn gewoon gekleurde balletjes hoor (van die metallic parels), niet zelf gemaakt dus :) maar wel eetbaar (al zijn ze best hard).
Ze heeft een jurk van blauw met zwart, dus het moesten idd deze kleuren worden, maar de echte wordt wel iets minder kleurig hoor (maar dat is wel snel met kleine taartjes vind ik.
En waarom maak je niet een mooie stapeltaart met een strik erop Kaatje??? :D Dat wordt zeker heel mooi!!!

@Tinie, haha, de aanhouder wint :) Het worden 3 lagen

Oh, en die kleine bloemetjes zijn met een uitstekertje gedaan :) Vond het ook wel leuk om eens wat andere dingen te proberen :shhh:

Bedankt voor jullie reacties :)

@ kaatje: Ik zit ineens te denken dat je waarschijnlijk de onderrand bedoelt. Ik heb dat met zo'n kralenmal gemaakt. Ze hebben er een bij de webshop, maar ik heb een siliconen versie, die werkt wat mooier vind ik (geen randje aan de bovenkant), maar is wel prijzig.
het is dus w

11

WAUW wat een schatjes alle 3 :Y

12

Wat een mooie proeftaartjes Mascha, dat ziet er al perfect uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

Ze zijn heel erg mooi geworden,

Das zeker mazzel voor jou, en lekker pech voor de banketbakkersschool haha

veel bakplezier

14

erg mooi geworden

15

Zoooo heej Mascha!!!

't Zijn schitterende 'proefjes' geworden... ik vind de blauwe kleur fantastisch...

Wat zit er voor vulling in? En wat hebben ze gekozen?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

16

ze zijn alle3 super!

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

17

Koenie schreef:

...

Wat zit er voor vulling in? En wat hebben ze gekozen?

De smaken waren : biscuit met hazelnootcreme (botercreme met hazelnootpasta) en kersenvlaaivulling en marsepein
biscuit met banketbakkersroom extra met kersenvlaaivulling en marsepein
cake met lemoncurd en aarbeienjam en banketbakkersroom en ballina fondant.

Het is geworden: iets met citroen en bosvruchten, de lemoncurd blijft dus, maar de rest niet. Omdat het om cake gaat denk ik dat ik bosvruchtenjam doe en misschien wat vruchten, en nog een klein laagje banketbakkersroom extra denk ik.
Ik vroeg wat voor smaak ze wilden, maar ze vonden alles lekker, tot ze gingen proeven toen bleek toch een voorkeur voor citroen en bosvruchten :)
Ze willen ballina fondant omdat dat mooi wit is en lekker :)

18

Erg mooi!
En lekker!!! :9

19

wat een lieverdjes.

groetjes van Dewi

20

WOW, echt leuk geworden.

Gefeliciteerd met je bestelling !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

21

mooi hoor.. succes met je bruidstaart!!

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

22

MASCHA het komt zeker goed als ik dit nu al zo ziet het zal een geweldige bruitstaart worden!!!!!

23

Wauw deze zien eral schitterend uit gaat vast helemaal goed komen, suc6 :thumb:

Groetjes van Jette