Re: Ja, echt een strikken tik.
erg mooi zeg
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ja, echt een strikken tik.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
erg mooi zeg
Mooi weer hoor.... Deze variant strik is ook leuk hoor!!
Die strik is gewoon net echt! Niet te geloven hoe mooi jij dat kan!
geweldig gemaakt mijn complimenten
Wat een mooie strik!! En wat eenprachtige taart!
Leuk idee...hup iedereen naar de bouwmarkt!!
Super mooi strik, geweldig met die ribbels erin!
wouw mooi zeg, lijkt net van echt stof!!
mooie strik weer hoor ik vind al je strikken altijd echt super!
ik heb nog steeds geen genoeg van je strikken hoor.
Ik blijf er iedere keer weer met verwondering naar kijken.
Hij is weer super en heel stijlvol, Karin!! Ik ga binnenkort ook je ribbeltjes strik uitproberen Ik had al gevraagd aan m'n man of ie ook zo'n stuk schroefdraad in de garage had liggen.. Ja, dat had ie wel, maar die was wel een beetje verroest Dus toch nog maar even naar de bouwmarkt...
Inderdaad DE STRIK!!! Toen ik de foto van de taart zag dacht ik eerst dat ie van stof was maar toen zag ik dat jij hem gemaakt hebt wist ik dat ie het niet was!!
Hoi,
HARTSTRIKKE mooi hoor.....!!!!! En wij met z'n alle maar proberen om net zulke mooi strikken te creeren. Ik heb al door dat ik nog heeeeeel lang moet oefenen, wat is dat moeilijk..! heb het ook geprobeerd maar na deze perfecte strik durf ik die van mij niet meer te plaatsen.
Blijf ze gewoon plaatsen hoor! wil ze graag zien.
Ik heb nog wel een vraagje.
bij mij kwamen er breukjes en het fondant, en hoe krijg je die lussen zo mooi rond en strak???Had er wel tylose door gedaan??? En hoe lang moet de strik drogen?
Gr Gurdie
Karin, hij is weer g-e-w-e-l-d-i-g !!!! Ik wil nu toch ook een gelegenheid hebben hoor om zo´n mooie strik te kunnen maken !!!! Ennuh.... inderdaad echt AL je taarten blijven posten hoor, want ik krijg geen genoeg van je taarten, ze zijn stuk voor stuk
Wat een geweldige taart. Wat een mooie strikken maak je toch.
Ik wil ook wel een how to hiervan
Zo prachtig,
en ook zo lekker om te zien
gr danica
Beauty...!!!!
wat een goede tip....en wat een SUPER MOOIE TAART
wat blijf er voor mij over om te zeggen! prachtig!
Wat een supermooie strik! En de taart is mooi strak.
Vind het ook een echte herentaart, hoor!
Sorry Karin, ik had gisteren uitgebreid je taart zitten bewonderen, daarna je site, en toen ben ik blijven plakken op Sharon´s Sugar Shack. En toen ben ik nog helemaal vergeten te reageren!
Maar jij doet absoluut niet onder aan Sharon hoor, wat een pláátje! Ik moet me ook maar eens gaan wagen aan die prachtige strikken!
Groetjes, Jos
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ja, echt een strikken tik.