Onderwerp: ff voorstellen
Hoi allemaal,
Ik ben miranda 26 jaar, en afkomstig uit de achterhoek. ben erg benieuwd naar dit forum, veel over gehoord (alleen goede dingen ). wie meer wil weten moet het maar laten weten.
Miranda
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » ff voorstellen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi allemaal,
Ik ben miranda 26 jaar, en afkomstig uit de achterhoek. ben erg benieuwd naar dit forum, veel over gehoord (alleen goede dingen ). wie meer wil weten moet het maar laten weten.
Miranda
Welkom Miranda maar wees gewaarschuwd.........dit forum is zeer verslavend en als die taart eenmaal gemaakt is.......dan ben je verkocht
Hoi Miranda !
Ik denk dat je snel zult ontdekken dat die "goeie dingen" die je gehoord hebt ook helemaal waar zijn... en dat het tevens een verslaving voor je zal gaan worden... hihihihi.
Ben je zelf ook aan het bakken of (nu) nog aan het lezen en ga je later aan de gang?
In ieder geval harstikke gezellig dat je je hebt 'aangemeld' !
Hoi miranda.
Ook namens mij.. van harte welkom!
Veel plezier met bakken en niet vergeten te showen hoor!!!
Hoi Miranda !
Ik denk dat je snel zult ontdekken dat die "goeie dingen" die je gehoord hebt ook helemaal waar zijn... en dat het tevens een verslaving voor je zal gaan worden... hihihihi.
Ben je zelf ook aan het bakken of (nu) nog aan het lezen en ga je later aan de gang?
In ieder geval harstikke gezellig dat je je hebt 'aangemeld' !
ahum.... kan nog geen aardappel koken laat staan een taart bakken maar.. ga mn best doen (denk ik )
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » ff voorstellen