1

Onderwerp: Aankomende "verslaafde" meldt zich aan

Hoi Hoi

Ben Romana ,30 jaar en moeder van 2 super ondeugende (lieve )jongens van 9 en 8 jaar. Wonene in zonnig uriname en kom al vaker op de site maar heb nu pas geregistreerd. Ben al een hle tijd bezig met koekjes bakken en ckaes ,vooral surinaamse en waag me eigenlijk nu pas aan taarten.
Heb mezelf beloofd dat ik voor mijn jaardag(volgend maand ) mijn eigen verjaardagstaart moet hebben, dus ben nu heel hard aan het oefenen. Heb heel wat vormen etc cadeau gekregen dus heb iets meer spirit om nog harder te oefenen. Tips zijn altijd welkom en hoop dat ik heel vaak vragen mag stellen aan onze doorgewinterde Taart "verslaafden". Hoop heel veel plezier te hbben en foto' sdie volgen zeker zodra ik iets gewrocht heb.

Romana

2

Re: Aankomende "verslaafde" meldt zich aan

hoi Romana, ik stel voor dat we je taarten persoonlijk komen bekijken en proeven :lol:(vooral dat zonnige......hier is een megastorm op komst)
welkom op de site en inderdaad, je bent zo verslaafd aan hier en taarten.
Heel veel plezier met bakken en decoreren en we zien je taarten wel verschijnen

Alles goed???? nee 3 fout

3

Ik sluit me aan bij Petra (Lune): als er iets geproefd moet worden, of gekeurd, dan laat je het maar weten hoor Romana!!! Dan kom ik wel "even" over... ;)

Welkom op deze site en dit gezellige forum. Ik wens je heel veel plezier met bakken en decoreren en ik zie heel graag je foto's tegemoet.

Wat heb je een prachtige zin als afsluiter staan... *wauw* !!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Hoi Dames,

Leuke reacties en mijn huis staat altijd open dus ieder die deze kant uitkomt is welkom.
Zaterdag even de stad in geweest om wat spulletjes te kopen,en zondag wat cakejes gebakken. Camera was niet thuis dus heb maar met mijn mobieltje foto~s gemaakt maar moet die gaan uploaden dus jullie krijgen het nog wel te zien. Is geen prof werk eerder het eerste begin. Heb trouwens in de winkel een dame ontmoet die decoratie workshops geeft dus heb haar nummer en mag in de loop van de week bellen dus het begint te lopen.

Hoop dat het goed blijft gaan en jullie hebben zeker gelijk ,eenmaal begonnen blijf je bakken.

Romana

5

hoi hoi,

Van harte welkom... en ontzettend veel plezier met bakken.
Ben zeer benieuwd naar je creatie voor je verjaardag dus niet
vergeten te showen hoor!!

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

6

Hoi Dames,

Hier ben ik weer.
Nu wat praktische vragen.
Ik heb aardig wat spullen(voor het feit dat ik nu pas begin) maar wil dus weten als ik ook via de webshop kan bestellen. Wordt dat dan in Su geleverd of moet ik een adres in NL hebebn voor de leveringen. Aan de hand daarvan weet ik namelijk alvast wer een beetje beter hoe dingen aan te pakken.

Regards,
Romana

7

Hoi Dames,

Daar ben ik weer. Heb wat minifiguurtjes gebakken en met aan het experimenteren geweest met icing (alleen lijntjes tot nog toe) en wil jullie even in mijn naar mijn mening zeer amateuristische poging laten delen ,maar hoe upload ik de foto's???

Romana

8

Hoi Hoi, welkom op het forum vanuit het kouwe holland, en laat je wel je creaties even aan ons zien vanuit het zonnige Suriname? en ik had een vraag voor je. Mijn schoonzuster gaat in December naar Suriname, kan jij mij vertellen waar zij leuke taartspulletjes kan kopen in Suriname, en heb je er misschien een foto of adres van?
Gr Bettie Ik Kan natuurlijk ook iets aan haar mee geven als je iets van de webshop hebben wilt

Veel taart plezier

9

Roisjo schreef:

Hoi Dames,

Daar ben ik weer. Heb wat minifiguurtjes gebakken en met aan het experimenteren geweest met icing (alleen lijntjes tot nog toe) en wil jullie even in mijn naar mijn mening zeer amateuristische poging laten delen ,maar hoe upload ik de foto's???

Romana

Hier kan je lezen hoe je de foto's online kan zetten. Ze moeten dan wel in een webalbum staan en kunnen niet vanaf je pc ge-upload worden.
Succes en je hebt ons wel nieuwsgierig gemaakt!!

10

Hoi,

Nathalie ,bedankt voor de hulp ga het zo even nalopen,
Bettie, heb je een mailtje terug gestuurd want was een paar daagjes niet online.
Hoop dat je het mailtje hebt ontvangen en probeer vandaag erachter te komen ,waar ,hoe en wat. Je hoort me later wel even.

Mana

11

Nathalie,
Ik kom er niet uit. Zou je aub de beschrijving voor me willen mailen.

Alvast hartelijk dank.

Mana

12

Hoi,Hoi

Nathalie Bedankt voor je mailtje. heb je een mailtje teruggestuurd. Kom jammer genoeg niet aan genoeg tijd om mijn taarten uit te proberen, want bak namelijk ook koekjes en heb vooral nu heel wat bestellingen ,maar wil dit wekend echt een taart uitproberen voor mijn jaardag. Bettie,  heb niets meer van je gehoord, maar heb voor je geinformeerd en er is hier niet zoveel te koop wat betreft fondant ,marsepein etc. Icing poeder, sprinklers,kleurstof zal je hier wel vinden maar geen marsepein en fondant. Kijk nog ff verder en dan hoor je het wel.

Romana