Onderwerp: Hier het vervolg van de nieuwkomer (Tiara, Dora, Barbie)
Grappig hoe het op dorp als een lopend vuurtje gaat. Deze week 3 opdrachten gehad. Hieronder ga ik er 2 showen. Daarnaast was zondag ook mijn dochter jarig (7 jaar) en hier moest natuurlijk ook iets moois voor gemaakt worden.
Het is een paarse stapeltaart geworden, met daarom allemaal vlinders van icing en de bekende Tiara. Had vorige week zondag de Tiara al gemaakt, woensdag voorzichtig verwijderd van de bus en donderdag voorzichtig (maar dus niet voorzichtig genoeg) op een bord willen zetten. Pats, kapot...@$#!)* moppel moppel en vol goede moed weer opnieuw beginnen Zondag ochtend eraf gehaald, helaas is 3 stukken. Maar ik moet zeggen dat het aardig hersteld is (lang leve de versnelde droog techniek in de oven).
Voor het trakteren op school vlindertjes van icing en spiderman gezichten van icing gemaakt. Ook dit was een succes
De taart van Dora was voor een "klant". Helaas is er in het midden een klein kuiltje ontstaan. Baalde ik enorm van. Maar de taart werd met open armen ontvangen en het "foutje" werd geloof ik niet ontdekt.
Via mijn collega een opdracht voor een barbie taart gekregen. Ik had hierbij de marsepein te dun uitgerold, dus begon te scheuren. Dit bedekt (verstopt) met de sluiler. Vind te barbie taarten echt geweldig om te doen. Dit weekend staat er weer een op de bestelling, dus wordt vervolgt.
Bedankt voor het kijken en commetaar is ALTIJD welkom.
Groetjes Linda