1

Onderwerp: Taart voor de garage

Nadat ik vorige week was aangereden was mijn auto volgens de verzekerings-expert eigenlijk economisch total loss, maar dankzij de man van de garage (waar hij ook altijd in onderhoud is) mocht hij toch gerepareerd worden :). Afgelopen vrijdag was hij klaar en alle extra inspanning was wel een taart waard vond ik. Ik heb mijn eigen auto geprobeerd te puzzelen (een Renault Clio) en ik heb hem vanmorgen gebracht. Ze waren er heel erg blij mee, in 25 jaar had hij nog nooit zo'n leuk cadeau gehad zei hij :).
De bedoeling was eigenlijk een rode ondergrond met witte kringels, maar mijn "christmas red" had beter "christmas pink" kunnen heten :s. Ik kon toch moeilijk bij een garage vol mannen met een roze taart aankomen dus toen maar blauw gemaakt (het roze komt vast nog wel eens van pas :D). Hij is gevuld met 1 laag bokkepootjesvulling en 1 laag chocolade-caramelmousse.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-667TGFWI.jpg

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

2

Re: Taart voor de garage

Wat fijn dat ze je auto hebben kunnen maken!!

Wat een mooie taart heb je voor de mannen gemaakt!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Wauw!! Die is leuk!! *)
Dat geloof ik zeker dat ze die mooi vonden :thumb:
Mooi zilver gemaakt!

www.detaartentantes.nl

4

Mooi autootje heb je! En op die taart doet ie het heel goed (hopelijk in het echt nu ook weer)!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

5

mooie taart en wat fijn dat je autootje gemaakt kon worden, dat was zeker een taart waard!!!

6

Wat een mooi taart! Leuk de blauwe achtergrond! En de auto is ook heel goed gelukt!
Wat fijn dat je auto weer gerepareerd kon worden!

Groetjes Tweety!

7

Goed gepuzzeld zeg! Ik zag meteen dat het een Renault was, zonder eerst de tekst gelezen te hebben!

8

De mannen zullen hun broodtrommeltje wel hebben laten staan na zo'n heerlijke taart!

Groetjes,
Angela

9

Leuk idee van je! Veel blije mannen in de garage denk ik. Christmas red lukt wel, maar je hebt er wat meer van nodig! Ik doe het niet met een prikker, maar met de achterkant van het theelepeltje!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

10

Christmas red lukt wel, maar je hebt er wat meer van nodig! Ik doe het niet met een prikker, maar met de achterkant van het theelepeltje!

Bijna het halve potje van mijn (grote) pot chrismas red is er in gegaan, maar het bleef roze. Ik had eerst no taste red en daar lukte het wel mee, die ga ik dus maar weer bestellen en als ik roze nodig heb, weet ik welk potje ik moet gebruiken :D.

www.detaartentantes.nl

11

Wauw wat een mooi reanault clio heb je gemaakt!
Leuk die rode achtergrond! :D
Goed opgelost hoor met blauw, zou zelf ook niet snel een roze taart aan mannen cadau doen.

12

Tja, ik zou ook niet zo snel met een roze taart aan komen zetten. Ik heb al wel gemerkt, dat fondant niet rood te maken is, wel te kopen :lol:  Dus ik heb (tegen al mijn prinicpes in) gekochte rode fondant. Marsepein gaat overigens wel heel goed.
Ik vind hem super gemaakt En leuk compliment!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

13

Schitterend!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl