1

Onderwerp: zwitserse room...

ik zie af en toe een taart in de parade die daarmee gevuld is. Het klinkt zooooo lekker, maar wat is het? Kan je dat zelf maken of koop je het kant en klaar?

2

Re: zwitserse room...

Het is banketbakkersroom met geklopte slagroom erdoor, en ja inderdaad errug lekker! :-D
Voor de verhoudingen kun je op mijn site kijken www.tartacadabra.nl bij Recepten en dan bij Vullingen, moet eerlijk zeggen dat ik het ook vaak op de gok maak hoor de verhouding slagroom en bbroom, tot wat lekker is ;) :-D

Sukses!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

Ja,lekker is dat joh!!!
Ik heb het recept van Lara haar site,ik dacht eerst hier op de site,ik heb het laatst een keer gemaakt en het viel bij iedereen goed in de smaak,ik ga het dit weekend weer in een taart verwerken!!Het is al moeilijk om er af te blijven tijdens het maken!!!!
Groetjes Darlene

4

Ooooh, dat klinkt NOG lekkerder! Ik ga het morgen meteen proberen! Dank voor jullie reactie.

5

En wil je een wat stevigere vulling dan mix de banketbakkersroom eens met losgemaakt mascarpone...niet tussentijds proeven anders komt er niets op de taart terecht...........

I believe in Sandy Claws

6

Granny W. schreef:

En wil je een wat stevigere vulling dan mix de banketbakkersroom eens met losgemaakt mascarpone...niet tussentijds proeven anders komt er niets op de taart terecht...........

Dat klinkt ook heeeeeeel erg lekker. Mmmmmmmm :9, ga ik ook maar eens een keer uitproberen.

7

Het is mijn favoriete vulling, al da niet met vruchtjes erin :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

In de carpe diem taart zat zwitserse room en van met ik over had heb ik nog een taartje gevuld voor eigen gebruik... dat mag ik dus niet meer doen van mijn man. Hij wil zes kilo kwijt, maar heeft driekwart van die taart opgegeten gisteravond, zo lekker vond hij het!

9

hahahaha ik denk dat je man nu wel 7 kiloo kwijt wil ;)