26

Re: Strawberry STRESScake

Maar wel geweldig, ook zonder touw!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

27

och wat een prachtige puzzel weer...en wat een stresssss...pfffffff...maar het resultaat is schitterend...en dat springtouw had ik ook nog niet gezien hoor.....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

28

geef jezelf eens een heel groot compliment: voor je veerkracht! als het zo mis gaat, dat je dan toch zoiets geweldigs weet te maken!

29

Wat een prachtige taart, ben zelf echt weg van stawberry shortcake!!! Hoop ooit zelf 1 te mogen puzzelen misschie ga ik die doen voor de puzzelworkshop bij wendy waar ik de 24ste naar toe ga! Is denk ik wel een grote uitdaging.

30

Wat een mooi taart zeg! Geweldig! Volgens mij krijg je nu veel opdrachten binnen als het zo lees!

Groetjes Tweety!

31

nou toen ik las over dat springtouw was het me pas opgevallen dat ze wat in haar handen had en die regenboog een kniesoor die daar naar kijkt, ook dat is me niet eens opgevallen. Strawberrygirl is erg goed gelukt, complimenten hoor.

groetjes van Dewi

32

H

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

33

Hij is echt super. De kleuren, het plaatje echt heeel errug mooi. Je mag er met recht trots op zijn.

Groetjes,
Angela

34 Laatst bewerkt door manika (12-11-2007 11:07)

Hoi,

Wat een verhaal, ik las het stukje over de spring, nou dat was mij niet opgevallen. En we kunnen toch ook denken : door haar grote hoed het springtouw verstopt is ;) Ik vind super geworden.

Waarom laat je de mensen niet zelf hun taart bij je ophalen ?

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

35

wat een heerlijk onderwerp voor een taart, en ondanks de stress heb je het er erg goed van af gebracht want ik vind dit echt een mooie taart geworden.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010