Re: bolletje met ingerolde bloemen
Heel leuk geworden!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bolletje met ingerolde bloemen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel leuk geworden!!!!
vind het een hele leuke techniek. misschien iets voor how to.
He Lune je bent me voor geweest. Had ik ook maar op moeten schieten. Maar het taartenbakken schiet er bij mij een beetje bij in. Al twee jaar wil ik deze techniek in fondant proberen. Ik heb ook al een keer gedaan, maar net bij de spiraal scheurde mijn lap steeds af.
Mochten er mensen willen zijn die nog andere technieken willen loslaten op taarten die gebaseerd zijn op met maken van fimo canes..... Ik geef daar inmiddels allerlei workshops in.... de transfer naar fondant ... dat laat ik aan jullie over hahaha. Ik heb mijn ding gevonden. (www.philokralen.nl)
Maar Lune het is je prachtig gelukt. Hartstikke goed en knap.
hij is heeeeel mooi geworden! Erg leuk idee om dit eens te proberen en ik kan me voorstellen dat het zeker niet gemakkelijk was.
Heel erg leuk met een mooi effect!!
He Lune je bent me voor geweest. Had ik ook maar op moeten schieten. Maar het taartenbakken schiet er bij mij een beetje bij in. Al twee jaar wil ik deze techniek in fondant proberen. Ik heb ook al een keer gedaan, maar net bij de spiraal scheurde mijn lap steeds af.
Mochten er mensen willen zijn die nog andere technieken willen loslaten op taarten die gebaseerd zijn op met maken van fimo canes..... Ik geef daar inmiddels allerlei workshops in.... de transfer naar fondant ... dat laat ik aan jullie over hahaha. Ik heb mijn ding gevonden. (www.philokralen.nl)
Maar Lune het is je prachtig gelukt. Hartstikke goed en knap.
Gaaf hoor je sieraden, echt super
fimo is makkelijker (vind ik ook al met boetseren, dat fimo had ik behoorlijk onder de knie maar marsepein vind ik best tegenvallen), dat marsepein is zo zacht als je plakjes wil snijden, en de kleuren mengen ook heel snel zodat je het kleurverschil niet zo makkelijk meer ziet maar ik blijf het een supergave techniek vinden
Ps voor degene die het een keer willen proberen, ik heb een goede werkbeschrijving die ik kan scannen, mail me dan maar
leuk zeg! Een mooi idee om te onthouden!
Erg leuk gedaan hoor... Mooie kleuren ook!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bolletje met ingerolde bloemen