1

Onderwerp: Doe maar STOER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mijn eerste betaalde op dracht.
ze wordt 25 jaar en doe maar iets stoers !!!!

ze houd van paars en felle kleuren.
Maar wat maak je voor iemand die 25 jaar wordt en iets stoers wil??

ik heb deze gemaakt en ze was er erg blij mee.
25 rozen op een stoere manier neer gezet op een stoere taart met parel dust aan gezet.
helemaal goed.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ACVZVHB7.jpg.

gevuld met aarbeien kwark en botercreme.
het is een 22 cm doorsnee taartje.
ik heb er 17,50 euro voor gevraagd of is dit te weinig??

alvast bedankt voor het kijken :)

groetjes marlies

2

Re: Doe maar STOER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel leuk al die roosjes zo!

Groetjes Maaike
www.lekkerenzoet.nl

3

Ik vind hem super. Je roosjes er mooi !!!!! Gooie prijs voor de taart, ik vraag minder  :o Maar ik krijg van mensen hier op het forum dat ik GEK ben dat ik duurder moet worden ;) Blijft altijd moeilijk.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

4

mooi hoor en ik vraag iets meer voor mijn taarten en dan krijg ik nog te horen dat ik te weinig vraag...( 22,50 voor een 23/24 cm taart)

5

Mooi joh!
Ik zou ook zoiets vragen voor die taart, maar ja, wie ben ik!? :D

6

mooi stoer, maar toch ook lief, want roosjes associeer ik toch meer met lief dan met stoer! hahahaha

Prijstechnisch gezien, ik denk dat je gewoon moet hanteren prijs per persoon. Dus hoeveel stukken taart gaan er uit? en dat maal je persoonsprijs.

Ik reken zelf 2,00 per persoon. Er zijn er ook bij die minder doen, maar dan toch ook een dief in eigen portemonaie zijn. Misschien zijn de grondstoffen dan net aan gedekt, en ja je uurloon niet, maar goed dat is ook bij mij zo, het blijft wel een beetje hobby. Het is wel leuk als je er iets van "winst" aan overhoudt (en dan het uurloon buiten beschouwing gelaten natuurlijk) zodat je daarmee weer kunt investeren in bakmaterialen. zoals uitstekers, tappits, enz enz....

greetsz Kitty

er is altijd wel een reden voor taart

7

Heel mooi, maar je kan er gerust meer voor vragen, hoor.
Als je alleen al de hoeveelheid aan pearl dust bedenkt die je nodig hebt gehad. Dat is ook al gauw 6 euro per potje voor je het weet heb je er al voor 2 euro erop gekwast.. :S
en kijken als je je tijd heb naar je kassa bonnetjes :( Ik schrik toch wel als je alle beetjes optelt dat de boodschappen gemiddeld duurder zijn geworden. En het schijnt nog meer te gaan stijgen....

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

8

Stoer genoeg om er voortaan meer voor te vragen hoor ;)

't Is een beauty, dat wel!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Ziet er weer heel mooi uit Marlies. Wat prijzen betreft, na alleen de onkosten te berekenen ben ik naar 1,25 pp gegaan en inmiddels zit ik op 1,50 pp. Het is maar net waar je je gelukkig bij voelt. Ik ben nu een jaar bezig en ik heb nog steeds het idee dat ik een hoop moet leren. Als iemand met een bestelling komt die ik nog nooit gedaan heb, ben ik sneller geneigd minder te vragen omdat het iets is wat ik graag wil maken, maar niet weet of het lukt.

Blijft gewoon moeilijk, TIP even naar de plaatselijke banketbakker gaan en daar naar prijzen vragen.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

10

Vindt de taart heel mooi hoor! Stoer en lief tegelijk ;)

Groetjes Tweety!

11

Hij is super!!!

Leuke avatar;-)
p.s. Heb je mijn mail nog gekregen eigenlijk?

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007