Onderwerp: verjaardagstaart voor mezelf....
tja en dan ben jezelf weer jarig, een jaar na dato dat ik mijn eerste verjaardagstaart maakte. En toen ineens wist wat ik al mijn volgende verjaardagen wilde gaan vragen......
Onderste taart een bananentaart gevuld met een praline botercreme en in deze creme gehakte hazelnoten en de caramelbolletjes van dr. Oetker (Dit is een een superlekkere combinatie...... kreeg meteen de volgende opdracht alweer binnen....)
de bovenste driehoek was een chocoladetaart getremperd met creme de cacao, voorzien van een laagje (gesmolten) chocolade (voor de crispy bite), een laagje aarbeienbotercreme (die ik persoonlijk veel te synthetisch vond smaken, maar dat lag waarschijnlijk ook aan de smaakstof) en door deze botercreme zaten stukjes aardbeiensnoepjes (van de Hema, in die Jip en Janneke doosjes, ze zijn verkrijgbaar in de smaken appel en aardbei). er zat ook nog een laagje aarbeienvlaaivulling tussen.
Door tijdgebrek de versiering al van te voren gemaakt en op de dag zelf de taart nog even voorzien van marsefond. ging niet overal heel netjes was veel te gehaast bezig, dus veel oneffenheden weggewerkt met bloemetjes, die had ik toch in overvloed .
greetsz KiT
(sorry had weer eens de te grote foto neergezet!).....