1

Onderwerp: food colouring

heeft iemand ervaring met de Sugarflair Food Colouring van www.cakescookiesandcraftsshop.co.uk ??
zou dat net zo goed zijn als the icing colouring van wilton ??

Liefs miranda

2

Re: food colouring

wat voor de een goed is is voor de ander weer minder goed. Dus zo zou je het denk ik niet moeten vergelijken.

Ik heb bij iemand op een cursus wel eens mijn marsepein gekleurd met sugarflair kleurpasta en dat werkte prima. smaak was ook goed. Dus daar is niets op aan te merken. verdere diepgaande informatie kan ik je helaas niet geven omdat ik het zelf niet heb, heb voorlopig alleen nog maark met kleurpasta's gewerkt van wilton en SK. Heb op de beurs nu ook spectrum kleurgel gescoord, dit leek me nl wel handig omdat dit in een soort van spuitflesje zit en je dus niet met een prikkertje je kleurstof moet scheppen. De rood daarvan kleurt goed (ook je handen!!!!). Omdat het een gel is deze wel wat vloeibaarder dan de pasta.

greetsz KiT

er is altijd wel een reden voor taart

3

miranda16 schreef:

heeft iemand ervaring met de Sugarflair Food Colouring van www.cakescookiesandcraftsshop.co.uk ??

Ik persoonlijk vind het 1 van de beste kleurmiddelen voor bvb fondant, marsepein, flowerpaste etc mee te kleuren, prachtige kleuren, minder vocht etc......

Maar ik ben een kleurfreek en extreem kieskeurig.....

I believe in Sandy Claws

4

Granny W. schreef:
miranda16 schreef:

Ik persoonlijk vind het 1 van de beste kleurmiddelen voor bvb fondant, marsepein, flowerpaste etc mee te kleuren, prachtige kleuren, minder vocht etc......

Maar ik ben een kleurfreek en extreem kieskeurig.....

Ben ik het helemaal mee eens.Ik ben bezig al mijn Wilton kleuren te vervangen voor die van Sugarflair.De kleuren zijn intenser,je hebt minder nodig om een mooie diepe kleur te krijgen.Op termijn is het dan dus nog goedkoper ook(.Enige nadeel is misschien dat het moeilijker van je handen te wassen is,maar daar is een beetje Cif weer goed voor).

Groeten,Monique63

Carpe Diem !

5

Ik heb potjes van allerlei merken door elkaar staan en ook van sugarflair.
Kan niet echt zeggen dat het verschil heel schokkend is tusen de een of de ander.
Ik heb er de kleur blauw van en hij doet het prima...maar de kleur oranje van Wilton doet het ook goed :+

6

bedankt allemaal voor de reacites .
nou ik ga er dan toch maar is een paar potjes van bestellen .

Liefs miranda