26

Re: Fifi

knap gedaan, hoor! Wat gemeen dat je dicht bij iemand als wendy in de buurt woont, daar zou ik ook graag op workshop gaan!

27

Prachtig taartje, Bien!

Zo netjes, super! Ik mis alleen haar linkerhandje, of houdt ze die op haar rug? (Ben zelf een linkshandige, vandaar......:D)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

28

Goed opgemerkt Jozien, maar ze heeft wel een linkerhandje hoor, inderdaad op haar rug, had iets meer van haar armpje moeten laten zien, zo ziet ze er inderdaad een beetje geamputeerd uit.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

29

Heel mooi ...geeft toch weer een lief tafereeltje h

30

Hey Bien,

Je taart is superlief geworden, en wij maar denken dat jij het laatst klaar zou zijn ;-)
Nou wachten maar op de baby's en Bambi :D

gr angelique

31

Wat een lief taartje! Prachtig hoor!

32

Ahhhh deze is lieffff!! Deze moet mijn dochtertje zien!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

33

@ Angelique, ben er nu al zeker van dat jouw Bambi spectacular op een taart zal pronken, ik doe je het puzzelen zeker niet na. Het was in ieder geval erg gezellig, heel leuk om je tijdens een workshop weer tegen te komen. Dank je wel voor de opmerking: Wat doe jij hier, jij maakt van die mooie taarten. Misschien doe ik dat wel, maar ik heb nog steeds genoeg te leren

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

34

WAUW!! wat een gave Fifi taart super strak en prachtig gepuzzeld, Bien!!
Zoals zoveel dingen staat Fifi ook nog op mijn verlanglijstje. Maar of mijn fifi net zo mooi kan worden betwijfel ik.