Re: Fifi
knap gedaan, hoor! Wat gemeen dat je dicht bij iemand als wendy in de buurt woont, daar zou ik ook graag op workshop gaan!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Fifi
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
knap gedaan, hoor! Wat gemeen dat je dicht bij iemand als wendy in de buurt woont, daar zou ik ook graag op workshop gaan!
Goed opgemerkt Jozien, maar ze heeft wel een linkerhandje hoor, inderdaad op haar rug, had iets meer van haar armpje moeten laten zien, zo ziet ze er inderdaad een beetje geamputeerd uit.
Heel mooi ...geeft toch weer een lief tafereeltje h
Hey Bien,
Je taart is superlief geworden, en wij maar denken dat jij het laatst klaar zou zijn
Nou wachten maar op de baby's en Bambi
gr angelique
Wat een lief taartje! Prachtig hoor!
Ahhhh deze is lieffff!! Deze moet mijn dochtertje zien!
@ Angelique, ben er nu al zeker van dat jouw Bambi spectacular op een taart zal pronken, ik doe je het puzzelen zeker niet na. Het was in ieder geval erg gezellig, heel leuk om je tijdens een workshop weer tegen te komen. Dank je wel voor de opmerking: Wat doe jij hier, jij maakt van die mooie taarten. Misschien doe ik dat wel, maar ik heb nog steeds genoeg te leren
WAUW!! wat een gave Fifi taart super strak en prachtig gepuzzeld, Bien!!
Zoals zoveel dingen staat Fifi ook nog op mijn verlanglijstje. Maar of mijn fifi net zo mooi kan worden betwijfel ik.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Fifi