Re: Madonna
Hij is echt heeeeeel erg mooi geworden. Super gedaan! . En hij lijkt ook nog sprekend, het is net een foto.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Madonna
Hij is echt heeeeeel erg mooi geworden. Super gedaan! . En hij lijkt ook nog sprekend, het is net een foto.
erg goed geschilder zeg!!!!!! Vooral de schaduwen, ik kan het je zeker niet nadoen.
Wow, ik dacht idd dat het het eerst een plaatje was, maar wow wat is hij mooi geschilderd.
Dit is ONGELOVELIJK MOOI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan wel even zeggen na al die mooie complimenten dat mijn mond echt open viel. wat knap!!!!!!!!!
Hoi Paloma,
Jij kan ook alles!!!!!!
Hartstikke mooie taart onvoorstelbaar goed!
Saskia
Jeetje wat heb je dit mooi gemaakt zeg. Ik vind dit echt een topwerkje! Hier mag je onwijs trots op zijn hoor.
ik ben helemaal stil.................geweldig...
Op het Madonna-forum zijn ze ook erg enthousiast! Lijkt me toch wel een mooi compliment, als echte fans het ook geweldig vinden!
*zucht* wauw ....prachtig .... madonna.....
Dit is echt niet normaal !!!!!!
Jee Paloma, wat mooi gedaan.
Niet echt orgineel wat ik zeg gelukkig is jouw taart dat wel!
groetjes Kitty
Op het Madonna-forum zijn ze ook erg enthousiast! Lijkt me toch wel een mooi compliment, als echte fans het ook geweldig vinden!
Dat vind ik zeker een groot compliment.
Iedereen weer bedankt voor de geweldige reacties.
Ben er reuze blij mee.
Hoi Paloma,
Jij kan ook alles!!!!!! Saskia
Nee hoor Saskia, ik kan nog steeds geen bloemetjes spuiten.
Nou , je ben in elk geval wel familliair belast. Zeker als de gelijkenis zo goed uit je vingers komt! wel leuk creatieve zussen
Amazing!!!!!!!
Tsja, kan nu pas reageren na een weekendje Engeland, dus moet nog even omschakelen in de taal.
Ik heb eerst 5 minuten zitten kijken, toen ben ik maar koffie gaan drinken, want ik was helemaal in de war. JE KUNT OOK ALLES!!!
Absolutley Fabulous!!!!!
Wat wij ervan vinden?? Nou eehhh
SUPERGAAF!!!!!!!!!!!!!!
heb met de zoekfunctie even je taart opgezocht nadat ik elders op dit forum over deze beroemde madonnataart had gelezen. hij is fántástisch! Binnenkort workshopje schilderen op taart bij Paloma?
HELEMAAL GEWELDIG, echt super...
.................................. (ik val stil, hoor je het?) WAUW!!!
Ja Paloma ,wat moet ik hier nog aan toevoegen, alles is al gezegd wat ik denk over deze taart, Gr Bettie
Zo dan.!!!!!!!! dat noem ik nog eens klasse, Super strak!
Wat ben jij een talent zeg!
Gr. Gurdie
Ongelooflijk mooi! Heel knap dat je dat zo kan. Ik moet er steeds weer naar kijken.
Ik kan me voorstellen dat je onwijs trots op jezelf bent! Dit is echt een toppertje hoor.
Groetjes Jolanda
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Madonna