1

Onderwerp: bokkepootjesvulling, marsvulling, chocomousse? Combinatie of dubbel?

Ik ga een taart maken voor mijn garage die in een recordtijd mijn auto heeft gerepareerd nadat ik vorige week was aangereden. Hij had ook nog allerlei extra werkzaamheden verricht en stond zelf te stralen bij het resultaat (ik ook :)).
Ik heb het kapsel zojuist gebakken, maar twijfel over de vulling. Ik dacht aan bokkepootjesvulling, maar toen dacht ik aan marsvulling :D en chocomousse is ook wel erg lekker. Ik heb maar gewoon alles in huis gehaald, het komt uiteindelijk allemaal wel op :).
Het is dus voor een garage-bedrijf (allemaal mannen), wat is een lekkere vulling of combinatie?

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

2

Re: bokkepootjesvulling, marsvulling, chocomousse? Combinatie of dubbel?

Ik denk dat hij nu ondertussen wel klaar is... Wat is het geworden??  (sorry hoor had jouw berichtje gisteren niet gezien...)
Ik zou altijd een van de drie gepakt hebben met een vruchtenjam erbij, voor het frisse gedeelte. Maar je hebt misschien je biscuit al getremperd met iets lekkers?

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

3

H

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

4 Laatst bewerkt door lune (10-11-2007 13:54)

die combi heb ik laatst ook gemaakt, heel lekker (al heb ik zelf niet geproefd, behalve van de vullingen appart :o) maar ook best machtig

Alles goed???? nee 3 fout