Marielle14 schreef:Ik wil graag wat spullen om te kunnen icen, bestellen in de webshop, maar ik zie verschillende soorten en weet niet precies wat 'goed' is.
Werken kunststof spuitmondjes fijn & goed of is metaal ook OK? Of is Wilton toch echt wenselijk?
Kunnen de materialen in de vaatwasser?
Ik heb namelijk geen ervaring met de producten & merken en hoor graag jullie ervaringen en meningen.
Kies voor metaal....ze zijn beter te gebruiken bij de verschillende icing vormen en voor royal icing is er eigenlijk niets beters (of het Wilton is of een ander merk is verder niet belangrijk Ik persoonlijk zal mijn mondjes en aanverwanten nooit in de vaatwasser doen, ik maak die altijd gewoon gelijk goed schoon in een heet sopje zodat ik zeker weet dat het goed schoon is en vooral droog en meteen weer terug in de doos waar ze horen
Koop in den beginnen geen grote dure set maar begin met een paar mondjes voor bvb schrijven, een dropflower te leren maken etc..later kun je de boel altijd nog aanvullen als je verder wilt gaan met deze vorm van decoreren.......dit deel van het decoreren is voor veel mensen te moeilijk/bewerkelijk terwijl anderen er van meet af aan gevoel voor hebben......
I believe in Sandy Claws