1 Laatst bewerkt door Martinique (08-11-2007 22:46)

Onderwerp: Vragen allereerste puzzelplaatje

Ik ben net klaar met mijn allereerste puzzelplaatje. Zo leuk om te doen, ik ben helemaal verkocht!!!
Ik doe hem zo in een luchtdichte bak, maar kan ik er nu gewoon plastic overheen leggen of moet ik hem helemaal inpakken????

De oorbellen van de Piet kan ik beter eraan maken als het plaatje al op de taart ligt, toch?

Ik heb geen zwarte marsepein of kleurstof, maar wel een zwarte stift. Kan ik nu al de lijntjes en pupillen maken. Of kan ik dat ook beter doen als hij al op de taart ligt. Ik ga de taart zelf morgen of zaterdag vullen en bekleden.

Hier even een foto, want ik ben natuurlijk wel een beetje trots;-) voor mijn allereerste keer. Na de foto heb ik hem nog wel een beetje gefatsoeneerd.

http://img.photobucket.com/albums/v495/Amy2004/Afbeelding008.jpg

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

2

Re: Vragen allereerste puzzelplaatje

nou met gepaste trots, wat een leuke piet. :thumb:
Ik doe in ieder geval even een stuk karton in het mapje want anders gaat de boel misschien breken.
verder moet je nog even op andere antwoorden wachten want ik kan je niet helpen (heb zelf ook pas 1 puzzelplaatje gemaakt en ja ik vind het ook zo onwijs leuk)

Alles goed???? nee 3 fout

3

Re: Vragen allereerste puzzelplaatje

Mooi joh! Ik leg mijn puzzelplaatje vaak onder een plastic taartdoos, geloof dat er ook zijn die een stolp gebruiken. Kleine dingen zou ik op de taart in orde maken gezien mijn eigen ervaring van afgelopen week. Doordat het toch wat indroogt kunnen kleine/dunne dinge breken.
Verder ziet ie er top uit!