Onderwerp: He he, ik ben ook begonnen hoor!
Nou, mijn allereerste kapsel is gemaakt hoor Heb o.a. de biscuitmix gekocht in de webshop (jeetje, wat gaat dat bestellen en leveren super zeg!). En vanmiddag was dan het moment; m'n eerste kapsel is klaar! Heb de vierkante taartvorm van 20x20x5 gebruikt uit de webshop en het kapsel is heel strak van vorm geworden. Ben erg trots op mezelf voor de eerste keer Had namelijk al heel veel doemscenario's hier gelezen en van de week is ook mijn nieuwe oven geleverd dus ik zag het al helemaal voor me dat het mis ging.
Ik heb alleen nog een 2 tal vragen: Tot hoever rijst het kapsel in deze taartvorm? Ik heb alles volgens de gebruiksaanwijzing gedaan alleen de temperatuur heb ik iets aagepast, 150 graden voor heteluchtoven. Het kapsel is 5cm hoog geworden (net zo hoog als het bakblik). Aan de randen is deze een paar millimeter lager dan de rest. Is dit normaal of moet deze normaal gesproken nog hoger worden?
Ik twijfel nu of ik deze taart met 2 lagen kan vullen... Morgen ga ik er in ieder geval verder mee. Dus ik kan de hele nacht nadenken over welke vulling ik ga gebruiken
Het kapsel heb ik helemaal af laten koelen en daarna ingepakt met afdekfolie, is dit goed? Moet ik 'm in of buiten de koelkast bewaren?
Alvast bedankt!
groetjes
Tamara