Lara M. schreef:Carin schreef:Ik heb eergister de chocoladetruffeltaart gemaakt van Lara!
*****AANRADER!!!!!!!*****
Zit geen vulling meer in maar dat zou ook overbodig zijn. Deze taart is zoooo lekker! Bedankt voor het recept Lara!
Hey Carin, dank je wel! Maar bedoel je die met de truffelroomvulling.... dat is toch de vulling?
Trouwens die een stukje verder chocoladetaart de luxe waar inderdaad helemaal geen vulling in gaat maar een hele hoop lekkere dingen in de taart zelf, is ook echt een aanrader, echt een kersttaart, beetje candybar achtig :-D
Ja ik bedoel de chocolade truffel taart.
Ik stortte de hele roombende op de bodem. Ik dacht eigenlijk dat dat de bedoeling was zo (net als bij zo'n kwarktaart uit een pakje die niet in de oven hoeft) want de bodem bleef heel erg laag (was ook maar een ieniemienie beetje beslag) en de vulling was een pan vol!
Ik had helaas ( ) niet voldoende slagroom in huis. Heb het aangevuld met Baileys (ja wat moest ik anders ) . Nou, ik kan je verzekeren, dat deed geen enkele afbreuk aan het fantastische recept . Het was gewoon errug lekker .
Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep