1

Onderwerp: crisco

Ben ik gisteren speciaal naar de makro gegaan om oa. crisco te kopen, weet niemand waar ik het over heb. Wat bedoelt u mevrouw. Crisco?? wat is dat?? Nooit van gehoord, staat ook niet in de computer, dus wij verkopen het dan ook niet.

Volgens mij is nergens 'gewoon' in de winkel te koop of weet iemand er een adres voor in brabant?

Anders toch maar weer iets gaan bestellen in de webshop :lol: :lol:

2

Re: crisco

Ik kon het ook al niet bij de makro en sligro kopen. Dus gewoon bij de webshop gekocht.

3

vaak hebben ze het wel in de wat grotere toko's, maar weet niet of jullie die hebben daaro ;) :lol:
De hanos heeft het wel, makro volgens mij niet idd.
Trex van de webshop is ook prima.
Anders weet ik het ook niet, hier in Amsterdam e.o. weet ik genoeg adressen maar dat is een beetje ver voor je denk ik ;)

Mijn website: Presentaart

4

De Hanos komt eind dit jaar ook in Eindhoven. Jippie. Mijn collega heeft al geopperd om een kaart voor het werk aan te vragen :) :)
Amsterdam is idd wat ver voor een busje crisco maar toch bedankt ;)

5

ik heb het wel bij de makro (vianen) meegebracht, stond toen bij de wereldgerechten

6

Ja ze hebben bij de makro een afdeling (gehad) met allerlei produkten uit het verre buitenland. Stond allemaal bij elkaar maar weet niet of ze dat nog hebben. Daar stond toen ook Crisco bij (en amerikaanse bakmixen en zo).

7

Heb toevallig afgelopen maandag nog 2 potten meegenomen bij de Makro in Amsterdam. Staat inderdaad bij de wereldgerechten.
Dikke kans dat ze het dus niet bij alle Makro's verkopen.

8

ik heb via lonnes een adresje gehad van een toko in oosterhout, daar heb ik het gehaald!

maar dat is ook een eindje bij je uit de buurt

9

Bij onze 'grote' Super de Boer hebben ze het ook!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

ladypukky schreef:

ik heb via lonnes een adresje gehad van een toko in oosterhout, daar heb ik het gehaald!

maar dat is ook een eindje bij je uit de buurt

Welke Toko, die op dat winkelcentrum over de brug of in de Koningsstraat vlak bij het centrum?

I believe in Sandy Claws

11

het is een  chinese TOKO in een klein winkelcentrum net als je de afslag afkomt
maar ik ben niet zo thuis in oosterhout verder , dus straten enzo zeggen me niks 
lonnes kan het je wel precies vertellen!!

12

ladypukky schreef:

maar ik ben niet zo thuis in oosterhout verder , dus straten enzo zeggen me niks 

:)) Die over de brug dus, dank je want ik ben bijna door mijn Crisco heen. Ik ben bezig een importeur op te snorren maar dat is best moeilijk, de meeste Crisco wordt hier in Nederland, schrik niet , in sexshops verkocht........:)

I believe in Sandy Claws

13

Had dat eerder gezegd Granny W. Ga ik zo even langs christine le Duc :lol:

14

Babs schreef:

Had dat eerder gezegd Granny W. Ga ik zo even langs christine le Duc :lol:

Hmmm...ik denk dat in deze Christine le Duc niet echt kinky genoeg is gezien de doelgroep........

I believe in Sandy Claws

15

In sexshops? Ik wil het niet eens weten, denk ik.... :O

16

Ini schreef:

In sexshops? Ik wil het niet eens weten, denk ik.... :O

Ik ook niet, kwam erachter toen ik op zoek ging naar een importeur en de boel intikte op het net :))

I believe in Sandy Claws

En anders kun je het ook bestellen bij American Goodies!!

18

Granny W. schreef:
ladypukky schreef:

:)) Die over de brug dus, dank je want ik ben bijna door mijn Crisco heen. Ik ben bezig een importeur op te snorren maar dat is best moeilijk, de meeste Crisco wordt hier in Nederland, schrik niet , in sexshops verkocht........:)

HAHAHA, ik zei toch dat ik genoeg adresjes wist hier in amsterdam ;) :lol:
Ik dacht trouwens dat je spullen op waterbasis moest gebruiken, maar laten we er verder maar niet op in gaan :)

Maar ik zag het inderdaad staan bij de Makro vandaag :) Wilde net gaan zeggen, bij het amerikaanse schap waar ook de Hellman's mayo staat en wat glazuur achtig spul en bakmixen. (niet de 'gewone' nederlandse bakmixen dus).
Ik wil wel even ter verdediging zeggen dat ik al h

19

mascha schreef:

Maar ik zag het inderdaad staan bij de Makro vandaag :) Wilde net gaan zeggen, bij het amerikaanse schap waar ook de Hellman's mayo staat en wat glazuur achtig spul en bakmixen. (niet de 'gewone' nederlandse bakmixen dus).

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

20

Lara M. schreef:

[Haha Masch, ik was er van overtuigd dat ik een lijst zou kunnen krijgen bij je met de Makro-inhoud ;) :lol:

Haha, ben ik z

21

mascha schreef:

HAHAHA, ik zei toch dat ik genoeg adresjes wist hier in amsterdam ;) :lol:
Ik dacht trouwens dat je spullen op waterbasis moest gebruiken, maar laten we er verder maar niet op in gaan :)

I believe in Sandy Claws

22

ze hadden trouwens ook lemoncurd (die van chivers) bij de makro. Voor het leuke bedrag van 1.60 ofzo (of 1.70??)!
Is goedkoper dan de AH dacht ik zo :D

macro delft hee ft ook zo'n buitenlands schap daar heb ik het ook gezien en de jumbo in leidschendam heeft het ook omdat er veel amerikanen in wassenaar zitten.

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

Berichten [ 23 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren