1

Onderwerp: 3 taarten

Afgelopen weekende eindelijk onze verjaardagen gevierd. Vrijdagavond een bruiloft dus zaterdagochtend de eerste 2 taarten gemaakt.

Voordat ik een foto kon maken van de 1e taart viel hij met taartdoos en al ondersteboven op de grond.  :S

Balen, heb hem opgeraapt en weer een beetje in vorm geduwt en daarna een klein beetje weer bijgewerkt. (gevuld met bbr en aftereightvulling)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UOGUI484.jpg

de 2e ging gelukkig wat beter, is tenmiste niet gevallen. Had vooraf een popje geboetseerd. Moet nog wat meer oefenen. (gevuld met alleen aftereightvulling)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-J7KE6GCN.jpg

De 3e is een haast klus geweest. Ik kwam taart tekort. Handig die vooruit gebakken kapsels. Dus zondagochtend in ongeveer 20 min. een taart gemaakt. (vulling bbr met aardbeienjam)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VAKY8N86.jpg

Niemand heeft trouwens wat gemerkt van die vliegende taart. :)

groetjes monica.
mijn album

2

Re: 3 taarten

mooie taarten hoor. op foto ook niets te zien van de valpartij.
Enne de laatste in 20min??? wow, alleen over die bloemetjes zou ik al het dubbele van die tijd doen. Knap hoor

3

Wauw alle drie mooi...en was de taart van 1e foto nu gevallen....NIET te zien...heb je echt goed kunnen redde!

Groetjes van Jette

4

Mooi! Je ziet er inderdaad niks van dat je taart de vloer gekust heeft ;)

5

wat is die eerste taart mooi zwart!! Ik weet wel hoe het komt dat je niets ziet van de valpartij...je hebt er KLIMOP op gemaakt hihi

Je hart fluitsert, luister goed!

6

Leuk met die verschillende kleuren blaadjes!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

7

Jammer van die val, maar niets van te merken hoor! Prachtige taarten, alledrie!

groeten,
Evelyn

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

8

Wow, ik vindt ze alledrie mooi zeg! En je kan er bijna niks zien van de val partij.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes Tweety!

3 verschillende, maar wel mooie taarten

10

Zo wat een produktie zeg. Leuk allemaal van die verschillende taarten.
WAt zal jij trouwens geschrokken zijn zeg toen je taart viel. Dat is toch je engste droom voor ons taartenbaksters. Moet er niet aan denken om zolan gbezig te zijn met een taart en vervolgens klettert ie op de grond.
Gelukkig heb je hem heel mooi kunnen repareren.

11

Wauw, drie bijzondere en orginele taarten op de verjaardag(en), dat is nogal een klus. Niets te zien van vermeende valpartij, en alledrie mooi geworden (en lekker lijkt me).

12

aaargh dat is echt je nachtmerrie dat je taart valt! Gelukkig zie je het helemaal niet..
leuke taarten en heel mooi met die klimop blaadjes

groetjes Myrthe

13

Echt mooi geworden hoor, en inderdaad valt de schade van de valpartij reuze mee!
Niet te geloven ook  dat je nog maar zo kort aan deze hobby bezig bent!
Ik heb de goeie "aangestoken" zo te zien!

Groetjes!  Judith

14

Dat hoop ik nooit mee te maken, een vliegende taart.. Balen zeg.
Maar het is goed gekomen. Ze zijn erg leuk.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

15

Oooo... zoiets kost je een jaar van je leven he... ;)

Pfff... gelukkig niets van te zien; ze zien er trouwens allemaal schitterend uit!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl