1

Onderwerp: Wat is het verschil......

tussen  RegalIce rolfondant en  Pettinice rolfondant.

Welke fondant raden jullie mij aan voor op de taart de vulling is meestal bbr of kwark

Alvast bedankt voor de moeite

2

Re: Wat is het verschil......

de RegalIce ruikt een beetje zurig, maar smaakt prima vind ik (gewoon redelijk neutrale suiker-smaak). Wel redelijk makkelijk kneedbaar.

Ik ben zelf wel te spreken over de Pettinice. Hij smaakt ook behoorlijk neutraal en ruikt iets beter, maar vooral de stevigheid is erg prettig om te boetseren. Wel goed kneedbaar hoor, maar net wat steviger dan de RegalIce.

maar dat is mijn mening, anderen zullen er misschien h

Mijn website: Presentaart

3

Pettinice neutrale smaak, is goed maar zwaar kneedbaar in den beginne, goed te verwerken als je hem goed hebt doorgekneed, aangenaam van smaak. Regalice lekkere smaak hint van vanilla, makkelijker kneedbaar, iets sneller plakkerig als je met gelkleuren werkt wat simpel is op te lossen door tijdens het kneden wat poedersuiker toe te voegen, de zurige geur is slecht na het uitnemen van de zak en verdwijnt snel tijdens het kneden.
Zeelandia, redelijk kneedbaar bij het afwerken raad ik aan een piepklein likje trex op de handen te doen en in te werken (ook bij Pettinice trouwens) dat geeft een perfecte afwerking tijdens het smoothen, lekkere smaak (beetje marshmellow)

I believe in Sandy Claws

4

Dank jullie wel dames voor de uitleg