Re: Retrostapel
Zo die is mooi joh. Heel gaaf gedaan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Retrostapel
Zo die is mooi joh. Heel gaaf gedaan
WOW wat super. Ik vind hem prachtig.
Wauw!!! Superstrak en h
Leuke taart is het geworden! Ik vind het heel mooi dat donkere chocolade fondant/marsepein! Jammer dat het zo stug is dan!
Dank jullie wel voor alle leuke reacties! Doet een mens toch elke keer weer goed h
Het is dat ik dat schaaltje perenvla al op heb, want anders was ik er helemaal niet meer aan begonnen, omdat ik dan zin had gehad in........chocomousse en cappucinobavarois. Maar ja, dat heeft toch weer iets meer voeten in de aarde dan een pak vla opentrekken, dus dan had ik waarschijnlijk geen toetje genomen. Toch maar goed dan dat ik die perenvla al op heb .
Maar jouw taart klinkt in ieder geval heerlijk. De strikken hebben een staat van perfectie. De kleurencombinatie is heel slim gekozen . Zal ik meteen maar even doorgeven wanneer ik jarig ben?
Ik vind je taart prachtig en je strik mag voluit een Larastrik heten hoor!! Jij hebt hem tenslotte gemaakt
die ziet er very retro uit. en die strik is ook weer goed gelukt!
SUPER!!!! Helemaal perfect!!!
Heel stijlvol en ja ...die strik gaan we nog dikwijls zien (hij is dan ook geweldig spectaculair). Gebruik je er veel tylose in want dat die zoooo prachtig blijft staan (mn man zou d'r jaloers op zijn grapje)
Ooooooooooooooooohhhhh Zoooooooooooooooooooo Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf !!!!!
Prachtige taart, de kleuren spetteren er van af.
Schitterende strik ook
Wowww Lara, wat een beauty!! Prachtig dat donkerbruine met die frisse kleurtjes er op Je strik is ook weer suuuuper gelukt!!! Prachtig dat retro Wat zal je vader weer trots op je zijn
ontzettend mooi gemaakt zeg,en die strik......helemaal geweldig!!!
groetjes danielle
hanane schreef:sluit me aan bij de rest!
Doe ik ook!!!!!
IDEM!!
wat een Super Mooie taart heb je gemaakt LAra.... hij gaat echt in mijn Favorieten... Prachtig prachtig !!!!!!!!!!!
O, Lara, ik vind hem helemaal top.
Ik heb me er gewoon even voor ingelogd terwijl ik eigenlijk natuurlijk allang met Harry in bed had moeten liggen. (ga ik nu ook snel doen )
Ik vind je bruin erg mooi afgezwakt met marsepein. Ik vind de bruin anders ook wat te donker, maar vooral ook wat te sterk van smaak, bijna choco toffe zeg maar. Met marsepein erdoor vind ik hem heerlijk, en je vulling klinkt weer mmmmmm.
Nu wil ik niet 1 keer maar 2 keer komen gauw, die taart die Karin had gemaakt wil ik nog proeven, maar deze ook.
echt heel erg mooi, ben helemaal gek van die strikken. super gewoon!!!!!
heel erg mooi!!!!
En inderdaad een echte karin strik hoor .....wat is ie goed gelukt!!!!!!
Prachtig...!! Sluit me aan bij de rest.
Wat een leuke!!!! Zo mooi!
En jouw vullingen klinken altijd zoooooooooo lekker!
Allemaal bedankt weer voor de leuke reacties! De taart was behoorlijk machtig zo met die 2 vullingen erin, er gingen wel 15 stukken uit de onderste van 20 cm doorsnede, en dat waren niet eens van die kleine stukkies!
@ Ria, ja jammer dat je zover weg woont, had graag een perenvla taart voor je gemaakt :-D nee hoor zit je te plagen, die werd uiteraard gevuld met chocomousse en capuccinobavarois!!
@ Karine, eigenlijk doe ik minder tylose erin dan gezegd word, het wordt anders zo hard voor mijn handen (heb weinig kracht daarin), maar begin zeker al 3 dagen van te voren met drogen, dan gaat het super zo.
@ Wendy, hihi ik zie het hele forum al denken.... mmmm haar man heet toch Ruud?! Enne Wen, deze staat ook al op de lijst hoor voor als je komt, misschien moeten we gewoon een high tea doen en geen avondeten ? :-D
@ Mascha, was een geintje terug, maar dat weet je al! :-D
Wat een supermooie taart! Prachtige kleurencomibinatie vind ik! En de strik is ook fantastisch! Concurrentie voor Karin!!!
Evelyn
Ja SUPPER, dat is een geweldige taart, mooi die strik ik vraag me ook af hoe je dat hebt gedaan met die randjes?
Gr Gurdie
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Retrostapel