Onderwerp: cupcakejes, gevulde cakejes en speculaasjes.
Voor bij de koffie. Botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcakejes, gevulde cakejes en speculaasjes.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor bij de koffie. Botercr
Ik krijg ineens trek als ik al die lekkers zie! Speculaasjes staan ook op mijn to-do lijst
Jammmmiee zit er heerlijk uit, heb er zin in....daar ik nu droge boterham met nutella zit te eten hihi..;)
mmm ik zit hier met een tas koffie, wat zou ik nu graag willen dat er een proef internet was.
Star-trekgewijs een soort printer die dan dit tevoorschijn tovert....
Hoe lang is het rijden van Waalwijk naar Elsloo????
Jeetje wat krijg ik hier een ongelofelijke trek in zeg.
Dames, helaas maar waar. De cakejes van de eerste twee foto's waren voor een vriend die veel visite ging krijgen en de speculaas.....ja.... hier liggen nog 3 stukjes..... :-D
Hoe lang is het rijden van Waalwijk naar Elsloo????
123 km = 1uur 20 minuten rijden.
Ooooo mjam!
Bedenk me net dat ik nog niks heb gegeten!
Uh.... da's best ver om voor drie stukjes speculaas naar jou toe te komen he?
*kwijl* Wil jij voortaan een waarschuwing in de topictitel zetten?? Ziet er heerlijk uit allemaal
He bah wat naar, ziet er helemaal niet lekker uit.....
mmmm wat ziet dit er allemaal overheerlijk uit,en vooral rond deze tijd bij een bakkie thee!!!!klinkt allemaal erg lekker...zo nu eerst even het beeldscherm schoonvegen..:P
groetjes danielle
Mmm dat ziet er lekker uit! Zit er amandelschaafsel door de speculaasjes?
Ik stel voor dat je dit lekkers meeneemt a.s. zaterdag het vliegtuig in. Kunnen we lekker smullen.....mmmmmmmmmmmmmmm
jammie!! Je cupcakes zijn echt mooi!!
ik krijg hier echt zo'n enorme trek van, wat ziet het er heerlijk uit allemaal.
Oooh die speculaasjes wat heb ik daar een zin in zeg, alhoewel ik hoogst waarschijnlijk ook nog eentje van die andere gegeten had (tenminste als je ze niet weggegeven had ), prachtig ziet het eruit!!
Nou zeg, die zien er mooi en lekker uit!
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, kwijl kwijl!
Ziet er heerlijk uit!!!!
hmm jammie. ziet er lekker uit
Hoi Nathalie, Vanuit Buchten is het niet zo ver.......... En dames ik weet hoe die speculaas smaakt (heeeeeel erg lekker). Of ik daar zo blij mee ben op dit moment weet ik niet als er nog maar 3 stukjes (vast wel minder nu) over zijn. Dan is 15 min zelfs nog ver. Die cakejes zien er niet minder lekker uit.
Groetjes Tasch.
mmmmmm
Hoe krijg jij je botercreme zo mooi wit???
Dank jullie wel voor de complimentjes. Ik zit hier te groeien achter mijn laptopje.
mmm ik zit hier met een tas koffie, wat zou ik nu graag willen dat er een proef internet was.
Star-trekgewijs een soort printer die dan dit tevoorschijn tovert....
Als dat eens zou kunnen?!!!!
*kwijl* Wil jij voortaan een waarschuwing in de topictitel zetten??
Zoek jij dan het tekentje/smilietje??
Ik stel voor dat je dit lekkers meeneemt a.s. zaterdag het vliegtuig in. Kunnen we lekker smullen.....mmmmmmmmmmmmmmm
Wie weet???
Vanuit Buchten is het niet zo ver.......... En dames ik weet hoe die speculaas smaakt (heeeeeel erg lekker). Of ik daar zo blij mee ben op dit moment weet ik niet als er nog maar 3 stukjes (vast wel minder nu) over zijn. Dan is 15 min zelfs nog ver.
Idd het is niet zo ver maar ze zijn idd op. Ik zal binnenkort weer nieuwe maken en dan spreken we af om koffie te drinken!
Hoe krijg jij je botercreme zo mooi wit??
Ik gebruik Blue Band en de Kenwood KM 300. Die laat ik het werk doen. Met de garde laat ik hem de boter kloppen tot dat de boter zacht, romig en heel licht van kleur is. Dan gaat daar de poedersuiker bij en laat ik hem nog een hele tijd mixen. En dan krijg je dit resultaat.
HMMMM lekker..... en mooi
OOOH! Deze had ik bijna gemist, zeg! En SJONGE wat ziet dat er weer lekker uit....
Marianne schreef:*kwijl* Wil jij voortaan een waarschuwing in de topictitel zetten??
Zoek jij dan het tekentje/smilietje??
Ik stem ook voor! Vrees alleen dat je geen tijd meer hebt om nieuwe te bakken
Groetjes, Jozien.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcakejes, gevulde cakejes en speculaasjes.