Onderwerp: oefenbolletjes voor een bruidstaart
In december mag ik mijn eerste bruidstaart maken. Ik vind het echt heel spannend, maar ook wel een hele leuke uitdaging. Ik heb voor het stel twee bolletjes gemaakt,
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » oefenbolletjes voor een bruidstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
In december mag ik mijn eerste bruidstaart maken. Ik vind het echt heel spannend, maar ook wel een hele leuke uitdaging. Ik heb voor het stel twee bolletjes gemaakt,
wauw mooi en lekker!!!
Lekkere taarten en prachtig om te zien. De roosjes zijn helemaal top!
wauw wat een mooie roosjes zeg!!!!
Wow, ben heel erg benieuwd naar de bruidstaart als ik nu deze taarten zien. Ik vindt ze heel erg mooi!
de roosjes zijn idd er mooi
Wat een geweldige roosjes (begint het al afgezaagd te worden?)
Ik ben benieuwd hoe de bruidstaart straks zal zijn
Zoo zeker een goede lekkere oefening heel mooi allebei...benieuwd wat het uiteindelijke resultaat word?
Leuke bolletjes geworden!!!Succes met de voorbereiding!
Het blauwe is mooi van kleur. Dat zou mijn voorkeur hebben
Prachtig... allebei... de kleuren ook... gelukkig hoef ik niet te kiezen, want ik zou er met geen mogelijkheid uit komen...
Wat vonden ze van "mijn" mousse? Hoe vaak ik ook positieve reacties krijg, er zijn soms mensen die er echt niks aan vinden (ja eeeeecht...) .... want die toblerone mousse... mmm, is ook zoooo lekker!
Wat vonden ze van "mijn" mousse? Hoe vaak ik ook positieve reacties krijg, er zijn soms mensen die er echt niks aan vinden (ja eeeeecht...) .... want die toblerone mousse... mmm, is ook zoooo lekker!
Nou Koenie ze vonden jou mousse heerlijk! zo lekker fris en duidelijk verse aardbeien smaak. Ze vonden uiteraard de toblerone mousse ook heel lekker maar die is duidelijk een stuk zwaarder. Het wordt een vier taarten grote bruidstaart, dus ze kunnen er allebei in
Heel mooi !!!!!!!
Wow helemaal geweldig zeg je eerste opdracht voor een bruidstaart, gefeliciteerd!! En je bolletjes zien er ook prachtig uit en klinken ook heel lekker, ben reuze benieuwd naar het ontwerp dat ze willen!! En natuurlijk alvast veeeeel sukses met alles, best wel spannend toch?!
Nou ze zien er prachtig uit! Fijn dat ze een keus hebben kunnen maken. Dat gaat helemaal goed komen met de bruidstaart!!
Nou, dat gaat helemaal goed komen met die bruidstaart! Wat een prachtbolletjes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » oefenbolletjes voor een bruidstaart