1

Onderwerp: blues clues taart help !!!

Ik heb Jason een Blues Clues taart beloofd :grr: Ik ben al wat aan het oefenen geweest en het schiet natuurlijk niet op. Vind het wel heel moeilijk om van een plat tekenfilm figuurtje een 3D figuurtje te maken. Wie heeft er toevallig ergens een voorbeeld (gevonden)? Ik ga er 1 dezer dagen nog eens voor zitten maar mocht hij nou lukken, zou ik hem dan goed afgesloten etc. kunnen bewaren tot 22 november? Laten we eerlijk wezen, de kans dat het een tweede keer dan ook lukt is wel heel klein natuurlijk. :lol: Ik ben al een jaar bezig maar moet het nog steeds hebben van beginnersgeluk, lekker dan. :s

Groetjes,

Michiko

2

Re: blues clues taart help !!!

Google eens op 'Blues Clues figure' dan krijg je wat 3D voorbeeldjes...
Bewaren als ie lukt gaat wel hoor, gewoon in een afgesloten plastic bakje!
Succes!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Je kan altijd nog een ouwel op je taart leggen. Dan weet je in ieder geval wel zeker dat 'ie goed lijkt enzo :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

hier staat een voorbeeld van Kathleen die erg goed gelukt is.

5 Laatst bewerkt door michelle (07-11-2007 22:09)

Ontzettend bedankt allemaal. Ik heb Blue gisteren middag gemaakt, heb wat figuurtjes gegoogled. Ik had de term "figure" nog nooit ingevoerd en dat was echt de oplossing. Ik zal een fotootje in de show off zetten...ben voor het eerst wel trots op mijn boetseerwerk. Ik ga later aan Periwinkle beginnen want die vind ik zelf zo leuk !!!

6

:) !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"