Re: Vroem vroemmmmm Ernie op de motor!
Kijk is dat even een mooie samenwerking geweest! Je Ernie is klaar om te racen, super!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vroem vroemmmmm Ernie op de motor!
Kijk is dat even een mooie samenwerking geweest! Je Ernie is klaar om te racen, super!!
Echt ontzettend mooi zeg! Hij rijdt zo van de taart af als hij niet uitkijkt!
wauw knap geboetseerd zeg!
Dat 'ie fantastisch is heb je inmiddels vast wel begrepen, maar ik vind het OOHOOK!
super geboetseerd !
ooohhh waaauuuuwwwww wat gaaf ik wil ook een ernie maken opeens!!!!
Wauw zeg! Wat is Ernie super gaaf gelukt! Het is hem helemaal , echt knap als je dat kan . De vijver is ook leuk geworden !
VET! VET! VET! Wat een ongelofelijke cool ernie is dit zeg.
Daar is de hele taart!! Hij is ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO leuk!!!!!
Ik zie dat hij zijn hoofd nog fier omhoog houdt!!!
Echt waar, supermooi gemaakt!!!!!!!
Megagaaf gemaakt!!! Wat een super-Ernie op de motor zeg!! Vind hem helemaal geweldig deze taart, wat zal het mannetje blij geweest zijn! :-D
Hij is supergeweldigformidabeltastisch! Kijk, zo zeg ik tenminste nog iets origineels!
hahahahaha...maak je maar geen zorgen hoor Karin....lijk tme heel gezellig om een keer af te spreken....
groetjes
saskia
geweldig mooie taart. en de vorige ook. ben even niet in de gelegenheid geweest om te reageren maar heb wel alles gevolgt en moet zeggen. het zijn en blijven kunstwerken.
HEEL erg SUPER ontzettend GAAF!!!! Jullie mogen beide super TROTS zijn!!!!
wauw,deze is echt helemaal geweldig gemaakt zeg,zowel je motor,ernie en niet te vergeten het vijvertje!!!mooi!!!!!!!
groetjes danielle
Wat een topper!
WOOOWW Supergaaf, Deze laat ik maar niet zien thuis. Weet zeker dat ze die ook willen hebben dan.
Wat issie mooi!
Is het misschien een idee dat er ook foto's van het ontstaan van zulke "projecten" bij komen?? Dan is het wat makkelijker na te maken, hihi...
Vette taart zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wow deze is echt supergaaf!!! ik doe het je niet na die Ernie op de motor (maar wil het wel een keer proberen )
Wauw!!!!! Helemaal super. (ik ben jaloers op jou kunsten!!!!!!!)
NAtascha
Wat issie mooi!
Is het misschien een idee dat er ook foto's van het ontstaan van zulke "projecten" bij komen?? Dan is het wat makkelijker na te maken, hihi...
Nou.......mijn tante heeft halverwege foto's gemaakt dus misschien kan ik daar nog wel iets mee. Ik zal het haar vragen want ik heb ze zelf nog niet gezien.
Wie weet dus nog een vervolg......
G E W E L D I G.
Van mij een dikke 10.
Hij is gew
Nou zeg, die Ernie ziet er FANTASTISCH uit. Een schitterende taart!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vroem vroemmmmm Ernie op de motor!