Re: Almost married
huh?! Ik zie er helemaal niks van! Hij is super strak met hele mooie kleuren! En heeeeeel goed dat de dame rijdt!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Almost married
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
huh?! Ik zie er helemaal niks van! Hij is super strak met hele mooie kleuren! En heeeeeel goed dat de dame rijdt!!
Ik vind het een plaatje, zo leuk gemaakt, als je niks geschreven had over de (vreselijke!!) ellende had ik helemaal niks gezien hoor!! Ziet er errug mooi uit en errug dapper van je dat je nog met die gedachte aan de kindjes van AFrika verder gegaan bent! :-D
dat was zonde geweest hoor die wegkieperen ...hij is supermooi gemaakt!! Volgende keer als je nog zo'n wegsmijt aanval krijgt ,gooi dan ver genoeg ...tot in Belgi
Gelukkig allemaal goed gekomen. En over dat rijden... ze rijden niet, ze poseren voor de foto.. eh... taart!
Wauw!!
geweldig mooie taart. en de vorige ook. ben even niet in de gelegenheid geweest om te reageren maar heb wel alles gevolgt en moet zeggen. het zijn en blijven kunstwerken.
en gelukkig is ie niet in de kliko terecht gekomen
hey martine,
mooi gemaakt hoor,niets te zien van al je drama's,erg leuk plaatje ook!!top!!
groetjes danielle
Wat ik nou zo knap vindt, is dat er aan het taartje zelf niets te zien is van je worsteling!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Almost married